به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزبه چشمی پس از بازی استقلال و پرسپولیس گفت: از لحاظ فنی مشخص بود و تیم سرتر میدان بودیم. باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. دربی بازی نیست که ۵-۶ موقعیت گیرتان بیاید. بچه‌های ما راحت از موقعیت‌های گذشتند. باید از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. باید بازی را می‌بردیم. […]

- یک پنالتی ما را نگرفتند

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، روزبه چشمی پس از بازی استقلال و پرسپولیس گفت: از لحاظ فنی مشخص بود و تیم سرتر میدان بودیم. باید از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم. دربی بازی نیست که ۵-۶ موقعیت گیرتان بیاید. بچه‌های ما راحت از موقعیت‌های گذشتند. باید از موقعیت‌هایمان بیشتر استفاده کنیم. باید بازی را می‌بردیم. روی یک اتفاق و کار بچگانه‌ای که همه انجام دادیم، گل خوردیم.

وی ادامه داد: الان با VAR نیز ما یک پنالتی طلبکاریم. فرار رو به جلو نکنند. شک نکنید. پنالتی اول، پنالتی بود. یکی از کارشناسان به برنامه فوتبال برتر پیام هم داده که در فوتبال دنیا، دست کشیدن پنالتی نیست. این دیگر یک قانونی است که این آقا از خودش درآورده است. می‌داند با که هستم. اسم نمی‌آورم به خاطر احترام است. اگر کارشناسی می‌کنیم، طرفداری نکنیم. اگر قرار است طرفداری کنیم، بگذاریم فوتبال به مسیر خودش ادامه دهد. کجای فوتبال چنین چیزی گفته شده؟ ما با ویدیوچک هم یک پنالتی طلبکاریم. شاید اصلا آن پنالتی را می‌گرفت ما می‌توانستیم برنده بازی باشیم.

بازیکن تیم استقلال گفت: خودم به شخصه و باشگاه‌مان همیشه سعی کردیم احترام بگذاریم. این آقا یک ماه پیش یک چیز بگوید و بعد بیاید یک معذرت خواهی ساده بکند. هیچ برخوردی از طرف صداوسیما با او نمی‌شود. او تشویق هم انگار شده که پس از مدتی می‌آید مزه می‌ریزد. صداوسیما باید برخورد کند و کسی از آنجا اخراج شود. صداوسیما شخصی نیست و این دفعه دوم، سوم است که به باشگاه و هواداران ما بی‌احترامی کرده است. تا وقتی که صداوسیما عذر او را نخواهد و رسماً او معذرت خواهی نکند، با صداوسیما مصاحبه نمی‌کنیم.

چشمی اظهار داشت: فکر می‌کنم ۲-۳ سال پیش یکی بود که در خصوص پرسپولیس حرف زد که نمی‌دانم الان زنده است؟ بنده خدا از او اصلا خبر ندارم. ما در خیابان هم دیگر او را ندیدیم. با یک جمله بسیار کوچک اخراجش کردند. او محو شد و الان فکر کنم طرفدار فوتبال هم دیگر نیست. بعد این آقا ماهی یکبار می‌آید و نمک می‌ریزد. قطعاً تشویق شده که ۲-۳ هفته بعد از آن اتفاق می‌آید و دوباره حرف می‌زند.

بازیکن استقلال در خصوص برد سپاهان نیز گفت: تازه دارد بازی‌هایمان یکسان می‌شود. الان هم زود است و مهم آخر فصل است. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم. بچه‌ها واقعاً زحمت می‌کشند و باغیرت فوتبال بازی می‌کنند. نتایج خوبی هم تا الان گرفتیم و تمام تلاشمان را هم می‌کنیم که بهتر نتیجه بگیرم.

وی ادامه داد: حرف آخرم در خصوص احترام است. تیم مقابل یکسری از بازیکنان و مربیانش حرف از احترام می‌زنند. احترام را دیدیم. دوباره یکی از دوستانمان که نباید آن خوشحالی که مقابل هوادارانمان می‌کرد را انجام داد. جلوی هواداران خودشان هر کاری که دوست دارند، انجام دهند، ولی اینکه پیراهن قرمز را بیایید جلوی هواداران ما بگیرید، این نه شخصیت است، نه حرمت و نه احترام.

وی ادامه داد: اینکه دوباره آن بنده خدا آن خوشحالی که قدیم انجام بود را تکرار کند، نه شخصیت است و نه حرمت و نه احترام. پس اگر حرفش را می‌زنیم اول بازیکنان خودمان را درست کنیم. فکر نمی‌کنم تا حالا شده باشد پس از گل استقلال بی‌احترامی سمت تماشاگران کرده باشد. وقتی کتاب احترام، حرمت و شخصیت را خیلی خوب باز می‌کنند و در عمل در چندین دربی بازیکنانشان و یکسری مسؤولانشان این کار‌ها را انجام می‌دهند، اول به خودمان نگاه کنیم بعد کتاب‌ها را باز کنیم.

چشمی اظهار داشت: امروز که افتضاح بود. پیراهن را گرفتند و آوردند جلوی تماشاگران ما و هنوز بازی تمام نشده است. فوتبال است و اگر آن پنالتی ما را گرفته بودند که ما الان برده بودیم. نیمه دوم پرسپولیس از خط نیمه رد نشد. ما مستحق برد با قاطعیت بودیم.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا