روزبه چشمی پس از تساوی یک – یک استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر، گفت: به لحاظ فنی سرتر بودیم و باید از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم. دربی دیداری نیست که ۴،۵ موقعیت بدست بیاورید، بازیکنان ما به راحتی از موقعیت‌ها می‌گذرند. باید بازی را می‌بردیم ولی روی اتفاق بچگانه‌ای که […]

- پرسپولیسی‌ها اول خودشان را درست کنند/ یک مجری به آن‌ها حرفی زد و سریعا اخراجش کردند!

روزبه چشمی پس از تساوی یک – یک استقلال مقابل پرسپولیس در دیدار معوقه از هفته پنجم لیگ برتر، گفت: به لحاظ فنی سرتر بودیم و باید از موقعیت‌های‌مان استفاده می‌کردیم. دربی دیداری نیست که ۴،۵ موقعیت بدست بیاورید، بازیکنان ما به راحتی از موقعیت‌ها می‌گذرند. باید بازی را می‌بردیم ولی روی اتفاق بچگانه‌ای که همه انجام دادیم، گل خوردیم.

وی در مورد اینکه پرسپولیسی‌ها اعتقاد دارند بازیکنان استقلال روی هر صحنه اعتراض می‌کردند، گفت: الان با VAR هم یک پنالتی طلبکار هستیم و فرار رو به جلو نکنیم. شک نکنید پنالتی اول پنالتی بود. یکی از کارشناسان در برنامه فوتبال برتر به مجری پیامک داده و گفته در فوتبال روز دنیا دست کشیدن پنالتی نیست. این دیگر قانونی است که آن آقا از خودش در آورده است. اگر اسم این کارشناس را نمی‌آورم برای حفظ احترام است. اگر کارشناسی نمی‌کنیم طرفداری هم نکنیم. اگر قرار است طرفداری کنیم، رها کنیم تا فوتبال راه خودش را برود.

مدافع استقلال در رابطه با اظهارات جواد نکونام گفته است تا زمانی مجریان برخی برنامه‌ها از استقلال عذرخواهی نکنند، نباید با صداوسیما مصاحبه‌ای انجام داد، گفت: به شخصه و خودم باشگاه تلاش کردیم احترام بگذاریم اما اینکه این آقا یک ماه پیش چیزی بگوید و معذرت خواهی ساده کند و برخوردی از سوی صداوسیما نشود، درست نیست. فکر کنم او را تشویق هم کرده‌اند که دوباره چیزی می‌گوید. این مجری به خودش اجازه می‌دهد مزه بریزد. صداوسیما باید این آدم را اخراج کند چون صداوسیما نه شخصی است و نه برای من. این بار چندم است که به باشگاه ما و هواداران بی‌احترامی کرده است. تا زمانی که صداوسیما عذر این آقا را نخواهد و خود او نیز رسماً عذرخواهی نکند دیگر نمی‌توانیم با صداوسیما مصاحبه‌ای انجام دهیم.

چشمی در خصوص اینکه مجریانی نیز هستند که درباره باشگاه پرسپولیس اظهارنظر می‌کنند، یادآور شد: فکر کنم دو، سه سال پیش مجری برنامه‌ای حرفی زد که دیگر او را حتی در خیابان ندیدیم. نمی‌دانم او زنده است یا نه، چون با جمله کوچک، او را اخراج کردند! فکر کنم او را محو کردند و دیگر نمی‌تواند طرفدار فوتبال باشد، آن وقت این آقا ماهی یکبار مزه می‌ریزد، حتماً تشویق شده است که دوباره حرف می‌زند.

وی در مورد نزدیک شدن سپاهان به استقلال در صدر جدول خاطرنشان کرد: بازی‌ها به خاطر برنامه لیگ و آسیا نوسان داشت و نمی‌شد به جدول لیگ نگاه کرد. الان زود است و مهم آخر فصل است. سعی می‌کنیم بهترین نتایج را بگیریم. یکسری کمبودها وجود دارد ولی بازیکنان با غیرت بازی می‌کنند.

مدافع استقلال با اشاره به اظهارات برخی از مسئولان، بازیکنان و مربیان پرسپولیس گفت: یکسری از مسئولان و بازیکنان پرسپولیس حرف از احترام و حفظ حرمت می‌زنند، ولی احترام را دیدیم و دوباره یکی از دوستان‌مان خوشحالی که نباید جلوی هواداران‌مان می‌کرد را، انجام داد. بازیکنان رقیب جلوی هواداران‌شان می‌توانند هر کاری دوست دارند، انجام دهند ولی اینکه پیراهن قرمز را جلوی هواداران ما بگیرید، نه شخصیت است نه احترام.

چشمی گفت: آن بنده خدا که دوباره جلوی هواداران‌مان شادی کرد اسمش نه حرمت است نه احترام. وقتی حرف از احترام می‌زنیم اول بازیکنان خودمان را درست کنیم. کتاب احترام و شخصیت را خیلی خوب باز می‌کنند ولی مسئولان و بازیکنان‌شان خودشان در عمل چیز دیگری هستند. چندین دربی است که بازیکنان و مسئولان‌شان در دربی یکسری کارها انجام می‌دهند. امروز کارشان افتضاح بود و پیراهن را سمت تماشاگران ما گرفتند، در صورتی که بازی تمام نشده بود. اگر پنالتی ما را زودتر می‌گرفتند، بازی را می‌بردیم. پرسپولیسی‌ها در نیمه دوم از خط نیمه رد نشدند و ما مستحق برد با قاطعیت بودیم. بهتر است خودمان را درست کنیم و سپس از دیگران عیب و ایراد بگیریم.

منبع: خبـر ورزشی