پیروزی بی‌حاصل رم و شکست لیورپول در بازی تشریفاتی
پیروزی بی‌حاصل رم و شکست لیورپول در بازی تشریفاتی

در چارچوب هفته پایانی دور گروهی مسابقات لیگ اروپا تیم‌های رم، لورکوزن و ویارئال حریفان خود را شکست دادند اما لیورپول شکست خورد.

 

در چارچوب هفته پایانی دور گروهی مسابقات لیگ اروپا، از ساعت ۲۱ و ۱۵ دقیقه، چند دیدار همزمان برگزار شد.

در گروه G تیم رم میزبان شریف مولداوی بود که با سه گل به پیروزی رسید. لوکاکو، بلوتی و پیسیلی گل‌های رم را در این بازی به ثمر رساندند. در دیگر بازی این گروه اسلاویا پراگ جمهوری چک با چهار گل تیم سروت سوئیس را از پیش رو برداشت تا بالاتر از رم صدرنشین این گروه شود. شاگردان مورینیو هم در رده دوم باقی ماندند و حالا باید شانس خود برای صعود را از مسیر پلی‌آف و نبرد با تیم‌های سوم لیگ قهرمانان امتحان کندند.

در گروه E لیورپول صعود کرده با ترکیب دوم خود در بلژیک مقابل تیم یونیون سن ژیلوا قرار گرفت و با نتیجه دو بر یک شکست خورد. کوانسا مدافع ۲۰ ساله لک لک‌ها تک گل لیورپول را در این بازی زد. در دیگر بازی این گروه تولوز دو بر یک لاسک را شکست داد تا دوم شود.

در گروه H لورکوزن آماده با نتیجه پنج بر یک مولده نروژ را شکست داد و قره باغ آذربایجان دو بر یک هاکن سوئد را مغلوب کرد. در این گروه لورکوزن با امتیازات کامل به کار خود در گروه پایان داد و تیم قره باغ با قرار گرفتن در رتبه دوم به پلی آف راه یافت.

در گروه F هم ویارئال اسپانیا سه بر دو میزبانش رن فرانسه را شکست داد تا بالاتر از این تیم با ۱۳ امتیاز صدرنشین شود و رن هم با ۱۲ امتیاز در رتبه دوم گروه جای گرفت.

باشگاه خبرنگاران