به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی جذابی را شاهد بودیم و گردش توپ خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم. توانستیم خیلی خوب بازی را مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم اما در […]

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از دیدار با استقلال تهران که با تساوی یک بر یک به پایان رسید، اظهار داشت: بازی جذابی را شاهد بودیم و گردش توپ خیلی خوبی در نیمه اول داشتیم. توانستیم خیلی خوب بازی را مدیریت کنیم و به دروازه حریف برسیم اما در این نیمه متأسفانه به گل نرسیدیم.

او ادامه داد: در نیمه دوم حریف با فشردگی بیشتری بازی کرد، خودم انتظار بیشتری از بازیکنان داشتم تا پاس‌های بیشتری به هم بدهند. این اتفاق کمتر رخ داد اما با این حال توانستیم دروازه استقلال را باز کنیم. در جریان بازی هم یادم نمی آید موقعیت خاصی به حریف داده باشیم.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: متاسفانه شرایط داوری علیه تیم ما بود. بازیکنان استقلال در چند صحنه بی مورد خودشان را زمین زدند. برخی تصمیمات اما عجیب بود. در صحنه ای که پنالتی گرفته شد اصلا خطایی صورت نگرفت. معلوم نیست داوران عراقی را از کجا آورده بودند که آن صحنه را بازبینی دادند.

یحیی گل محمدی ادامه داد: در دقیقه ۶۰ بازیکن استقلال به خاطر خطایی که روی بازیکن ما داشت باید مستقیم اخراج می شد. از آقای بنیادی فر انتظار بیشتری داشتم. به اعتقاد من روز خوبی برای داوران نبود. اگر قرار است کمک داور ویدئویی اینطور بیاید همان نیاید بهتر است. حداقل بازی زیباتر می شود. این تصمیمات نوبر بود.

یحیی درباره صحبت های نکونام که می گفت دو بار VAR باید پنالتی به سود استقلال می گرفت، گفت: راجع به نظر دیگران صحبت نمی کنم. صحبت هایی که کردیم نظر کارشناسان و صحنه های واضحی بود که دیده شد. کل اتفاق بازی امروز این بود دو امتیاز از ما گرفتند و یک امتیاز به حریف دادند.

سرمربی سرخپوشان در خصوص تصمیم هایی که علیه پرسپولیس گرفته می شود تاکید کرد: دلیلش این است که احترام می گذاریم و رعایت می کنیم. سپس پیش خودشان فکر می کنند باید سر ما را ببرند وقتی صدایمان در نمی آید. گویا در فوتبال ایران باید هیاهو کنیم. دوستان کمیته انضباطی با توجه به رفاقت هایی که دارند و نمی دانم موضوع چیست که دو گانگی در دادن رای وجود دارد. زیاد این را حس می کنیم. چون مدیرعامل با رئیس فدراسیون رفاقت دیرینه و صمیمی دارند نباید حق تیم ما ضایع شود. من از باشگاه انتظار دارم حق پرسپولیس را بگیرند و جایی که لازم است دور از ادب با فریاد و داد و جریحه دار تر از گذشته دفاع کند.

یحیی در پاسخ به اینکه چرا سرخ ها نتایج خوب گذشته را نمی گیرند تاکید کرد: برای من دلایلش روشن است. اینجا جایش نیست درباره این مسائل صحبت کنم. صحبت های زیادی قبلا انجام شده است. ما فشردگی خیلی زیادی در بازی ها داشتیم. سرماخوردگی ها مزید بر علت شد. قبول دارم که باید بهتر باشیم و انتظار خودم هم بیشتر از اینهاست.

او درباره ادامه بازی های لیگ برتر گفت: چهار بازی تا نیم فصل داریم. فشردگی بازی ها را بیشتر کردند و دو سه روز به هم نزدیکتر کردند. برنامه ریزی خیلی فشرده ای را برای ما در نظر گرفته اند. باید سعی کنیم تقسیم انرژی داشته باشیم و ریکاوری های مناسب داشته باشیم.

گل محمدی درباره دلایل تعویض های ترابی و رفیعی به خاطر شیوه بازی استقلال گفت: سیستم بازی را تغییر و به تعداد فوروارد ها اضافه کردیم. فکر می کنم تعویض‌های خوبی هم بود و توانستیم یه گل هم برسیم.

سرمربی پرسپولیس درباره عدم اخراج حامدی فر و پنالتی برای استقلال گفت: خیلی صحنه واضحی بود. نمی دانم در ذهن داور چه بود شاید می خواست بازی را ۱۱ به ۱۱ پایان دهد. نمی دانم چرا داور عراقی چنین تصمیماتی گرفته شد.

گل محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه آیا خودش انرژی و توان فصل قبل را همچنان دارد گفت: وقتی برای پرسپولیس مربیگری می کنید یک لحظه به فکر آدم خطور نمی کند بخواهید کم بگذارید و احساس خستگی کنید. هم زمان کاری ام را زیاد کردم و هم امسال واقعا بیشتر از پارسال داریم وقت می گذاریم. مشکلات امسال خیلی بیشتر از پارسال است. دیگر وارد دلایلش نمی شویم. یک وظیفه داریم تا لحظه آخر و نفس آخر تلاش کنیم.

یحیی درباره عقب نشینی سرخ ها پس از گلزنی استقلال ادامه داد: طبیعی است. به هر حال اگر ما هم گل می خوردیم فشار بیشتری می آوردیم. در نوع بازی که کردیم و آنها فشار آوردند اتفاقی برای ما نیفتاد. ما خیلی خوب کنترل کردیم. فقط بحث تصمیمات داور بود که به ضررمان بود.

او درباره آرامش خود با وحود تصمیمات داوری گفت: همیشه دوست داریم نسبت به تصمیمات احترام قائل شویم. نیمکت با نیمکت فرق می کند. می خواهیم تمرکزمان روی مسایل فنی باشد. گفتن که گویا باید پرهیاهوتر باشد.

او در پایان بار دیگر تأکید کرد:خودم هم از لحاظ فنی راضی نیستم به خاطر نتایجی که گرفتیم. فکر می کنم این چهار بازی خیلی حساس است. باید تمام انرژی خودمان را جمع کنیم تا این بازی ها را ببریم. سپس ریکاوری داریم که بهتر شویم.

منبع: مـهر