گئورگی گولسیانی یکی از بازیکنانی بود که در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی مصاحبه مفصلی با خبرنگاران داشت و درباره مسائل مختلف پس از تساوی در دربی ۲۰۱ پایتخت صحبت کرد. اما یکی از بخش‌های جالب توجه صحبت‌های گولسیانی جایی بود که او درباره مشکلات مالی با پرسپولیس حرف زد و در ادامه و در واکنش […]

- چراغ زرد ستاره پرسپولیس برای جدایی در نیم فصل

گئورگی گولسیانی یکی از بازیکنانی بود که در میکسدزون خبری ورزشگاه آزادی مصاحبه مفصلی با خبرنگاران داشت و درباره مسائل مختلف پس از تساوی در دربی ۲۰۱ پایتخت صحبت کرد.

اما یکی از بخش‌های جالب توجه صحبت‌های گولسیانی جایی بود که او درباره مشکلات مالی با پرسپولیس حرف زد و در ادامه و در واکنش به این سوال که آیا با توجه به این شرایط ممکن است در ژانویه راه جدایی در پیش بگیرد، این احتمال را رد نکرد.

گولسیانی یکی از بازیکنان کلیدی پرسپولیس در این فصل به شمار می‌رود که باشگاه پرسپولیس در پرداخت مطالباتش به مشکل خورده و همین موضوع ممکن است سبب جدایی این مدافع از اردوی پرسپولیس با توجه به پیشنهاداتی شود که به دست او می‌رسد.

نکته جالب توجه درباره گولسیانی در پاسخ به سوال دیگری درباره اینکه آیا ممکن است به سپاهان بازگردد، احتمال این موضوع را رد نکرد تا حالا هواداران پرسپولیس دغدغه بزرگی درباره آینده این مدافع داشته باشند.

منبع: خبـر ورزشی