امید عالیشاه درست مثل ۹ سال پیش و شش ماه قبل در دربی گل زد و شادی گل خاصش را رو کرد.    برای امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس فقط پنج دقیقه زمان کافی بود تا کاری که باید را انجام دهد. عالیشاه با رکورد بیشترین بازی بدون باخت وارد این دربی شد و در شرایطی […]

امید عالیشاه درست مثل ۹ سال پیش و شش ماه قبل در دربی گل زد و شادی گل خاصش را رو کرد.

 

 برای امید عالیشاه کاپیتان پرسپولیس فقط پنج دقیقه زمان کافی بود تا کاری که باید را انجام دهد. عالیشاه با رکورد بیشترین بازی بدون باخت وارد این دربی شد و در شرایطی که شاید تصور می‌شد در ترکیب اصلی قرار بگیرد اما دقیقه ۷۲ وارد میدان شد. با اولین حرکت عمری، عالیشاه صاحب موقعیتی شد که به جای شوت، پاس به عقب داد و توپ به جایی رفت که هیچ کس آنجا نبود.

 

برافراشته شدن لباس کاپیتان پرسپولیس در دربی مثل مسی

 

اما امید عالیشاه دومین موقعیت را به این راحتی از دست نداد. با دفع ناقص توپ، امید عالیشاه با یک کنترل و یک ضربه فوق‌العاده نیمی از ورزشگاه را منفجر کرد. این بار او در جریان بازی گل زد و از هنرش بهره برد تا با ضربه بیرون پا دروازه حسینی را باز کند.

 

شوت او از پشت محوطه جریمه و با ظرافت خاصی نواخته شد و با اینکه شدت و قدرت چندانی نداشت اما حسینی از مهار توپ عاجز ماند و یکی از زیباترین گل های تاریخ دربی ثبت شد.

 

شادی گل عالیشاه اما همان شادی گل فینال حذفی بود با این تفاوت که به خاطر هوای سرد تهران در روز دربی امید مجبور بود ابتدا کیت پرسپولیس و سپس لباس گرم زیر آن را از تن خارج کند و با بدن شش تکه بعد از گلزنی خودنمایی کند.

 

عالیشاه دوباره به سمت مرکز زمین و هواداران خودی دوید و لباس‌هایش را از تن خارج و به هوا پرت کرد و البته کارت زرد هم گرفت. اتفاقی که هم در دربی فینال حذفی در خردادماه سال جاری هم دربی آذرماه سال ۱۳۹۳ تکرار کرده بود. آن روز امید البته با کارت زرد دوم از زمین اخراج شد اما این بار می‌دانست که فقط یک کارت زرد نصیبش خواهد شد و به همین خاطر با خنده از اخطار بنیادی فر استقبال کرد.

 

نکته جالب در مورد شادی گل عالیشاه اینکه او در میانه میدان با استقبال علیرضا بیرانوند مواجه شد. بیرو که تا آنجا خودش را دوان دوان رسانده بود در لحظه حضور امید در میانه زمین مقابل کاپیتان گلزن سرخ‌ها زانو زد و احترام نظامی گذاشت تا این شادی گل خاص تر هم بشود.

 

در عین حال مهدی ترابی در میدان نبود و به همین خاطر سعید صادقی لباس شماره ۲ عالیشاه را از زمین برداشت و رو به دوربین‌ها گرفت تا به نوعی حرکت ترابی در فینال حذفی بعد از شادی گل ویژه عالیشاه را تکرار کرده باشد.

 

عالیشاه که می توانست لحظاتی بعد از آن گل زیبا گل به یادماندنی تری دیگر نیز در دربی ثبت کند حالا با چهارده دربی بدون باخت در تاریخ این مسابقه ماندگار شد و بعید است به این سادگی‌ها کسی بتواند رکورد او را بشکند.

 

خبرآنلاین

+