تساوی برابر ذوب آهن و فولاد در خارج از خانه و تساوی لحظه آخری برابر پرسپولیس در خانه، آبی پوشان را از ۶ امتیاز محروم کرد و از آن سو دو رقیب و تعقیب کننده خطرناک این تیم یعنی سپاهان و پرسپولیس در حال پیش روی برای تصاحب صدر جدول پس از هفته‌ها از این […]

- کلوب| تساوی‌های دنباله‌دار؛ صدرنشینی یک هفته دیگر تمدید شد

تساوی برابر ذوب آهن و فولاد در خارج از خانه و تساوی لحظه آخری برابر پرسپولیس در خانه، آبی پوشان را از ۶ امتیاز محروم کرد و از آن سو دو رقیب و تعقیب کننده خطرناک این تیم یعنی سپاهان و پرسپولیس در حال پیش روی برای تصاحب صدر جدول پس از هفته‌ها از این تیم هستند.

سپاهان حال با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر با تفاضل گل بسیار بالا نسبت به تیم استقلال، نزدیک‌ترین و خطرناک‌ترین تیم برای بازپس گیری صدر است. صدر جدولی که پس از از دست دادن ۴ امتیاز در هفته ششم از سپاهان گرفته شد و حال آنها هستند که نزدیک‌ترین تیم برای تصاحب دوباره این جایگاه هستند.

آبی پوشان هم که قدر جایگاهی که هستند را نمی‌دانند و تساوی‌های دنباله دارشان حاکی از همین گفته است. حالا خیلی زود تا قبل از پایان نیم فصل اول صدرنشینی خود را در خطر می‌بینند و به لطف تساوی دقایق پایانی با کسب یک امتیاز دیگر برای یک هفته دیگر صدرنشینی خود را تمدید کردند اما تنها یک هفته.

آبی پوشان که خوب می‌دانند خطرناک‌ترین رقیب‌شان برای رقابت در صدر جدول سپاهانی است که اگر صدرنشین شود، دیگر بازپس‌گیری این جایگاه برایشان سخت خواهد شد. پس چطور می‌توانند امتیازهای حیاتی بسیاری را یکی پس از دیگری از دست بدهند و آنگاه انتظار داشته باشند که همچنان صدرنشین باقی بمانند؟

استقلال در چند هفته اخیر هرگز رنگ و بوی یک تیم قدرتمند و لایق صدرنشینی را نداشته، تیمی‌که با چند برد متوالی توانست هواداران خود را بسیار خشنود کند باید فکر این روزها و هفته‌ها را هم می‌کرد که هفته‌های ناکامی و از دست دادن امتیاز نگذارد که خللی در صدرنشینی‌اش ایجاد شود.

استقلال فعلا برای یک هفته دیگر و با یک بازی بیشتر نسبت به سپاهان صدرنشینی خود را تمدید کرده اما برای هفته‌های بعد باید به خود بیاید و قید این تساوی‌های دنباله دار و از دست دادن امتیازهای حساس را بزند.

محمود فخرالحاج| باشگاه خبرنگاران آزاد

منبع: خبـر ورزشی