ترافیک سنگین آزادکاران در روز سوم مسابقات قهرمانی کشور
ترافیک سنگین آزادکاران در روز سوم مسابقات قهرمانی کشور

سومین و آخرین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که از روز چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد، صبح امروز با وزن‌کشی آزادکاران چهار وزن غیرالمپیکی آغاز شد و ۱۴۴ کشتی‌گیر برای روی تشک رفتن وزن‌کشی کردند. امروز ۱۴۴ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف باید برای کسب عنوان قهرمانی اوزان غیرالمپیکی روی تشک […]

- ترافیک سنگین آزادکاران در روز سوم مسابقات قهرمانی کشور

سومین و آخرین روز مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که از روز چهارشنبه در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد، صبح امروز با وزن‌کشی آزادکاران چهار وزن غیرالمپیکی آغاز شد و ۱۴۴ کشتی‌گیر برای روی تشک رفتن وزن‌کشی کردند.

امروز ۱۴۴ کشتی‌گیر از استان‌های مختلف باید برای کسب عنوان قهرمانی اوزان غیرالمپیکی روی تشک بروند. ضمن این که با احتساب ۱۸ کشتی‌گیری که در وزن‌های ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ باید مسابقات رده‌بندی و فینال را برگزار کنند امروز ۱۶۲ کشتی‌گیر در سالن سید رسول حسینی روی تشک A و B حضور می‌یابند و پرترافیک‌ترین روز این مسابقات را رقم می‌زنند.

بر اساس وزن‌کشی‌های انجام شده در وزن ۶۱ کیلوگرم ۳۸ کشتی‌گیر، در وزن ۷۰ کیلوگرم ۳۶ کشتی‌گیر، در وزن ۷۹ کیلوگر ۳۵ آزادکار و در وزن ۹۲ کیلوگرم نیز ۳۵ کشتی‌گیر حضور دارند و طبق جدول باید به مصاف رقبای خود بروند.

مسابقات این اوزان در ۲ نوبت صبح و عصر برگزار می‌شود و رقابت‌های رده‌بندی و فینال سه وزن ۷۴، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم نیز ظهر امروز و بین ۲ نوبت مسابقه صبح و عصر اوزان غیرالمپیکی برگزار خواهد شد که چهار کشتی‌گیر از مازندران در این سه وزن فینالیست هستند.

در وزن ۷۴ کیلوگرم عادل پناهی از مازندران برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف حسین ابوذری دیگر کشتی‌گیر مازندرانی می‌رود و هادی وفایی‌پور نیز مصاف سختی با علی سوادکوهی چهره نام‌آشنای کشتی مازندران در دیدار نهایی وزن ۸۶ کیلوگرم دارد.

یکی از جذاب‌ترین رقابت‌های امروز دیدار فینال وزن ۱۲۵ کیلوگرم است جایی که امیررضا معصومی به مصاف سید مهدی هاشمی سنگین‌وزن تیم مازندران می‌رود.

مسابقات کشتی آزاد قهرمانی کشور که نخستین مرحله از چرخه انتخابی تیم ملی کشتی آزاد ایران در سال ۲۰۲۴ نیز محسوب می‌شود، روز چهارشنبه -۲۲ آذر- با حضور ۳۴۴ آزادکار در قالب ۳۲ تیم از استان‌های مختلف در سالن سید رسول حسینی ساری آغاز شد و تا پایان امروز –جمعه- ادامه دارد.

باشگاه خبرنگاران