برخورد غیر منتظره مهدی هاشمی‌نسب و آرمین سهرابیان باعث مصدومیت مربی استقلال شد.   بعد از گل تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در لحظات پایانی دربی ۱۰۲، یک پرش بلند روی سر مهدی هاشمی‌نسب و آرمین سهرابیان باعث مصدومیت مربی آبی‌پوشان شد.     در این لحظه حشمتی یکی از اعضای تدارکات استقلال روی سر هاشمی‌نسب […]

برخورد غیر منتظره مهدی هاشمی‌نسب و آرمین سهرابیان باعث مصدومیت مربی استقلال شد.

 

بعد از گل تساوی استقلال مقابل پرسپولیس در لحظات پایانی دربی ۱۰۲، یک پرش بلند روی سر مهدی هاشمی‌نسب و آرمین سهرابیان باعث مصدومیت مربی آبی‌پوشان شد.

 

سر خونین هاشمی‌نسب پس از گل استقلال!

 

در این لحظه حشمتی یکی از اعضای تدارکات استقلال روی سر هاشمی‌نسب و سهرابیان پرید و باعث شد تا این دو استقلالی با هم برخورد داشته باشند. سر به سر شدن هاشمی‌نسب و سهرابیان باعث مصدومیت هاشمی نسب شد.

 

بعد از این برخورد هاشمی‌نسب متوجه شد که گوشه چشمش دچار پارگی شده و خون از سر او سرازیر شده بود. در نهایت کادر پزشکی استقلال وارد عمل شد و با درمان موقت جلوی خونریزی گرفت.

 

عضو تدارکات استقلال نیز که شادی عجیبی را در کنار زمین انجام داده و باعث مصدومیت نسبتا شدید هاشمی‌نسب شده بود، از مربی آبی‌ها عذرخواهی کرد.

 

هاشمی‌نسب با صورت خونی و البته در حالی که پنبه‌ای روی زخم خود گذاشته بود، به سمت تونل رفت و زمین چمن را ترک کرد. در این لحظات برخی تصور کردند که صورت او با برخورد بطری مصدوم شده اما تصاویری که امیرحسین خیرخواه عکاس “ورزش سه” ثبت کرده به خوبی لحظه این مصدومیت عجیب را نشان می‌دهد.

خبرآنلاین

+