به گزارش زیرنویس، محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه فعالیت‌های خود از دپوی انواع مواد غذایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند. وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم […]

به گزارش زیرنویس، محمدرضا هاشمی‌فر، جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان در گفت‌وگویی اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان اصفهان در ادامه فعالیت‌های خود از دپوی انواع مواد غذایی قاچاق در یکی از انبارهای شهرستان اصفهان مطلع و موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: ماموران پس از کسب اطلاعات لازم در هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت و جهاد کشاورزی به محل اعزام شدند که در بررسی اولیه مشخص شد این انبار در سامانه جامع انبارهای وزارت صمت ثبت نشده است.

هاشمی‌فر گفت: در بازرسی انجام شده محموله‌ای از انواع کنسروجات، چای، انواع نوشیدنی، انواع شوینده و مواد بهداشتی و دستمال کاغذی کشف شد، کارشناسان پس از ارزیابی تخصصی ارزش این محموله را ۷۰ میلیارد ریال برآورد کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه این کالاها برابر دستور قضائی توقیف و انبار مربوطه توسط اداره نظارت بر اماکن عمومی پلمب شد، خاطرنشان کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پرونده وی در مرجع قضائی در حال رسیدگی است.

وی عنوان کرد: برابر ماده ۶ مکرر دو قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز چنانچه فردی انبار خود را در سامانه جامع انبارها ثبت نکرده و موجودی آن را نیز اعلام نکند مشمول جرم قاچاق بوده و به مجازات مندرج در این قانون محکوم خواهد شد.

منبع خبر: رکنـا