در حال حاضر، پرونده نگریرا که بر رابطه ادعایی بارسلونا با انریکس نگریرا (نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران) متمرکز است، هنوز در جریان است. دادستانی اسپانیا باشگاه‌ کاتالونیا را به اتهاماتی از جمله رشوه‌ و فساد ورزشی متهم کرده است. رئال مادرید قصد دارد در جریان دادرسی به عنوان تیمی که متحمل خسارت و […]

- حمله رئال مادرید به بارسلونا؛ شواهدی از فساد ورزشی وجود دارد!

در حال حاضر، پرونده نگریرا که بر رابطه ادعایی بارسلونا با انریکس نگریرا (نایب رئیس سابق کمیته فنی داوران) متمرکز است، هنوز در جریان است. دادستانی اسپانیا باشگاه‌ کاتالونیا را به اتهاماتی از جمله رشوه‌ و فساد ورزشی متهم کرده است.

رئال مادرید قصد دارد در جریان دادرسی به عنوان تیمی که متحمل خسارت و آسیب شده ظاهر شود و تصمیم آنها بارسلونا را خشمگین کرده است. این موضوع باعث تیره شدن روابط بین دو باشگاه شده، اما لوس‌بلانکوس قصد کناره‌گیری ندارد. همانطور که لیبرتاد دیجیتال گزارش داده است، رئال مادرید نامه‌ای به دادستانی ارسال کرده است:

«نشانه‌هایی از فساد ورزشی با شدت و دامنه غیرمعمول وجود دارد. نمی‌توان گفت که فرضیه‌ها مبتنی بر داده‌های غیرشفاف و یا بر اساس عناصر غیر دقیق و مبهم هستند. همچنین نمی‌توان گفت که هیچ داده خاصی به این واقعیت اشاره دارد که بارسلونا درگیر فساد داوری، چه سنتی و چه سیستمیک بوده است، که می‌تواند رئال مادرید را در لالیگا تحت تاثیر قرار داده باشد. برعکس، شواهدی که امروز مورد بررسی قرار می‌گیرد بسیار زیاد است و ما را از تکیه بر داده‌های ناکافی برای ادعای اینکه هیچ باشگاهی از حقایق محکوم شده آسیب ندیده است، باز می‌دارد. حضور رئال مادرید در دادگاه به عنوان طرف آسیب‌دیده، هیچ حقی را برای متهمان زیر پا نمی‌گذارد.»

بارسلونا در تمام مراحل اصرار بر بی‌گناهی دارد و آماده است تا در اولین فرصت با این اتهامات مبارزه کند. در حال حاضر، این موضوع ادامه دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی