به گزارش زیرنویس، صابر برهانی در این زمینه اظهار کرد: بامداد امروز بارش برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش شد و مأموران راهداری برای تردد آسان خودروها، کار برف‌روبی و نمک پاشی را در ۱۲۰ کیلومتر جاده بین شهری و ۵۰ کیلومتر جاده روستایی این شهرستان انجام دادند. وی اضافه کرد: راهداران در محور […]

به گزارش زیرنویس، صابر برهانی در این زمینه اظهار کرد: بامداد امروز بارش برف در محورهای مواصلاتی این شهرستان گزارش شد و مأموران راهداری برای تردد آسان خودروها، کار برف‌روبی و نمک پاشی را در ۱۲۰ کیلومتر جاده بین شهری و ۵۰ کیلومتر جاده روستایی این شهرستان انجام دادند.

وی اضافه کرد: راهداران در محور تکاب – دندی ۴۵ کیلومتر، تکاب – شاهین‌دژ ۳۵ کیلومتر، تکاب – بیجار ۲۵ کیلومتر، تکاب – ایران خواه نیز ۱۵ کیلومتر را برف روبی و نمک پاشی کردند.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای تکاب با بیان اینکه ارتفاع برف در گردنه‌های این شهرستان به بیش از ۱۵ سانتی‌متر رسید، گفت: هم اکنون با توجه به برف روبی و نمک‌پاشی محورهای مواصلاتی این شهرستان، تردد در تمام محورهای شهری و روستایی تکاب جریان دارد، اما رانندگان هنگام تردد در گردنه‌ها حتماً زنجیر چرخ به همراه داشته باشند.

وی افزود: عوامل راهداری این شهرستان علاوه بر برف روبی و نمک‌پاشی محورها به ۲۵ دستگاه خودرو گرفتار در برف هم فاقد زنجیر چرخ بودند امدادرسانی کردند.

برهانی اظهار کرد: اکیپ‌های برف‌روبی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای تکاب در جاده‌های منتهی به این شهرستان حضور فعال دارند، اما مسافران و رانندگان برای سفری امن و بدون خطر باید توصیه‌ها و هشدارهای راهداری را جدی بگیرند و با راهداران همکاری کنند.

وی با اشاره به فعالیت چهار راهدار خانه در قالب طرح زمستانی راهداری گفت: هم اکنون علاوه بر راهدارخانه مرکزی سه راهدارخانه مایین‌بلاغ، بابانظر و آغ‌اتاق فعال هستند و ۳۵ نیروی راهداری با ۲۹ دستگاه خودرو سبک و سنگین راهداری خدمات ارائه می‌دهند.

منبع: مـهر