به گزارش زیرنویس، سردار یونس عبدی، رییس مرکز امور ایثارگران فراجا ضمن عرض تسلیت برای شهادت ۱۱ تن از مأموران نیروی انتظامی درباره حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: گروهکی تروریستی که تحت حمایت دشمنان نظام هستند در بامداد دیروز، در شهر راسک سیستان و بلوچستان تعدادی از نیروهای انتظامی که وظیفه […]

به گزارش زیرنویس، سردار یونس عبدی، رییس مرکز امور ایثارگران فراجا ضمن عرض تسلیت برای شهادت ۱۱ تن از مأموران نیروی انتظامی درباره حادثه تروریستی در استان سیستان و بلوچستان توضیح داد: گروهکی تروریستی که تحت حمایت دشمنان نظام هستند در بامداد دیروز، در شهر راسک سیستان و بلوچستان تعدادی از نیروهای انتظامی که وظیفه امنیت بخشی شهروندان را داشتند به صورت ناجوانمردانه به شهادت رساندند.

وی افزود: امروز در استان سیستان و بلوچستان عزای عمومی اعلام شده و از ساعت ۸ صبح از مقابل مقر فرماندهی سیستان بلوچستان در شهر زاهدان، مراسم تشییع و بدرقه این ۱۱ شهید انجام خواهد شد تا انشاالله به ۶ استان که محل سکونت این عزیزان است منتقل شوند.

رییس مرکز امور ایثارگران فراجا در ادامه گفت: همزمان با ایام شهادت شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) که فردا است، این عزیزان تدفین خواهند شد. در کنار ۱۱ شهیدمان حدود ۸ نفر مجروح شده بودند که به لطف خدا اکنون حال بهتری دارند.

عبدی در خصوص گروهک تروریستی جیش الظلم توضیح داد: این گروهک بسیار انحراف دارد و تحت حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و وهابیون فعالیت می‌کنند و گاهی دست به اقدامات تروریستی می‌زنند. کارکنان نیروی انتظامی با این اتفاقات هیچ زمان عقب‌نشینی نخواهند کرد و به جامعه و مردم ایران اسلامی خدمت خواهند کرد؛ در نتیجه خون شهدای ما پایمال نخواهد شد.

وی گفت: تشییع این ۱۱ شهید نیروی انتظامی که در ایام شهادت حضرت فاطمه (س) به شهادت رسیدند همزمان با ۲۸۰ شهید گمنام صورت خواهد گرفت.

منبع: مـهر