به گزارش زیرنویس، سید مهدی صباغ با اشاره به اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر تهران اظهار کرد: معابر، شریان‌های حیاتی شهر هستند که نیاز است با مرمت و ترمیم اساسی و لکه‌گیری، ترمیم و حرکت در آنها روان شود و شهروندان بتوانند با سهولت و ایمنی بیشتر تردد کنند. وی ادامه داد: بر […]

به گزارش زیرنویس، سید مهدی صباغ با اشاره به اجرای طرح تحول بیست‌گانه خدمت در شهر تهران اظهار کرد: معابر، شریان‌های حیاتی شهر هستند که نیاز است با مرمت و ترمیم اساسی و لکه‌گیری، ترمیم و حرکت در آنها روان شود و شهروندان بتوانند با سهولت و ایمنی بیشتر تردد کنند.

وی ادامه داد: بر همین اساس نسبت به ۱۲ ماه سال گذشته که ۴۱ هزار تن آسفالت در منطقه یک پخش شده بود امسال با تمهیدات لازم، نیازسنجی محلات، دریافت بودجه و پشتکار و تلاش شبانه نیروهای معاونت فنی و عمرانی، این میزان تا کنون به ۷۵ هزار تن رسیده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال با پخش آسفالت در معابر و بزرگراه‌های منطقه توسط معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران و این منطقه، در حدود ۱۵ هزار تن دیگر نیز افزوده شود و به ۹۰ هزار تن برسد.

شهردار منطق یک شهر تهران تصریح کرد: براساس بازدیدهای محلی و احصاء نقاطی که نیاز به آسفالت داشتند، ۵۶ معبر اصلی و بزرگراهی و ۲۵۴ معبر فرعی شناسایی و عملیات روکش اساسی در آنها به مساحت بیش از ۵۵۰ هزار متر مربع انجام شد.

وی ادامه داد: بزرگراه‌های شهید بابایی و ارتش و خیابان‌های ولی‌عصر(عج)، مقدس اردبیلی، شهیدان موسیوند، واعظی، اردستانی، صبوری، توحید، بلوار گلها و میادین تجریش و نیایش از مهمترین معابری هستند که در ۸ ماهه سال جاری مرمت و روکش آسفالت شده‌اند.

منبع خبر: رکنـا