پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس‌ها خیلی تأکید می‌کند و متذکر می‌شود: «ست ملحفه کتان بین ۵ تا ۶ میلیون تومان و ساتن آن گران‌تر است.» بالش مخصوص خروپف بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره و […]

پایین هر قفسه برچسب قیمت چسبانده شده تا مشتری با خاطری آسوده جنس مورد نظر خود را انتخاب کند. فروشنده روی کیفیت جنس‌ها خیلی تأکید می‌کند و متذکر می‌شود: «ست ملحفه کتان بین ۵ تا ۶ میلیون تومان و ساتن آن گران‌تر است.»

بالش مخصوص خروپف

بخشی از فروشگاه فقط به ست لحاف دونفره و تک نفره اختصاص دارد. قیمت لحاف‌ها با توجه به جنس و طرح‌شان متغیر است. فروشنده می‌گوید:‌ «لحاف‌های ۲ نفره ما از ۳۰ میلیون تومان تا ۴۲ میلیون تومان قیمت دارند.»

 

قفسه کناری مربوط به بالش‌هاست. آنقدر تنوع جنس دارند که برای انتخاب باید کلی وقت گذاشت. شاید در مغازه‌های عالی و معمولی هر بالش با قیمت ۲۰۰ تا ۳۰۰هزار تومان فروخته شود اما اینجا بالش مایکرو فایبر ۵میلیون‌و۵۰۰هزار تومان است، بالش پروالیاف ۱۱میلیون، بالش پر غاز ۴میلیون‌و۳۳۰هزار تومان و بالش سنتی پیلوا ۴میلیون‌و۷۵۰هزار تومان. اما یکی از آنها بالش مخصوص خروپف است که ۵۴۴هزار تومان قیمت دارد. البته بالش‌های طبی هم یک تا ۳میلیون قیمت دارند.

تشک مخصوص مدیتیشن

از دیگر اجناسی که در این فروشگاه دیده می‌شود، تشک برقی از ۴ میلیون‌ و ۶۵۰هزار تومان تا ۸ میلیون تومان است که البته به درد افرادی می‌خورد که در مناطق سردسیر زندگی می‌کنند. جالب‌تر اینکه برای افرادی که گرمای تابستان به‌شدت آزارشان می‌دهد، تشک‌های کولردار هم وجود دارد. قیمت این تشک‌ها ۱۸میلیون است. البته اگر کسی بخواهد تشک خوشخواب کولردار با برندی خاص بخرد باید ۲۹میلیون ناقابل پرداخت کند. برای کسانی هم که می‌خواهند مدیتیشن کنند، تشکی وجود دارد که برچسب قیمت آن رقم ۵۵میلیون تومان را نشان می‌دهد.

لحاف کرسی ۹۵ میلیونی

از لحاف، تشک و ملحفه که بگذریم نوبت به چشم‌بندهای ماساژور می‌رسد که قیمت آنها از ۳۸۰هزار تومان تا ۷۵۰هزار تومان متغیر است. البته این چشم‌بندها بدون داشتن امتیاز ماساژور در داروخانه به قیمت ۳۵هزار تا ۶۶هزار تومان فروخته می‌شوند. از دیگر ویژگی‌های کالاهای خواب لاکچری، گزینه لحاف کرسی طرح مولتی کالر است که ۹۵میلیون تومان قیمت دارد. در این فروشگاه لوازم دیگری هم هست؛ دزدگیر پادری به قیمت ۲۱۰هزار تومان، تور بالای تخت ۷۶۵هزار تومان، قفسه‌های تجهیزات اتاق خواب، از ۴میلیون تا ۹میلیون تومان و آباژور و چراغ خواب هم از یک میلیون و ۵۰۰هزار تا ۵میلیون تومان.

همشهری آنلاین

+