به گزارش زیرنویس، مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک‌نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه خبر داد. وی ادامه داد: این حادثه در کرمانشاه شهرک‌ الهیه ساعت حدود ۱۰ و ۲۱ صبح امروز، ۲۵ آذرماه به اورژانس اطلاع‌رسانی شده که براثر این حادثه […]

به گزارش زیرنویس، مسعود قلعه‌سفیدی، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از فوت یک‌نفر بر اثر مسمومیت با گاز مونوکسید کربن در کرمانشاه خبر داد.

وی ادامه داد: این حادثه در کرمانشاه شهرک‌ الهیه ساعت حدود ۱۰ و ۲۱ صبح امروز، ۲۵ آذرماه به اورژانس اطلاع‌رسانی شده که براثر این حادثه یک مرد ۶۵ ساله جان خود را از دست داده است.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اشاره به آمار چشمگیر گازگرفتگی در آذرماه جاری، گفت: هشتم آذرماه جاری، سه عضو یک خانواده شامل یک مرد و ۲ زن در روستای چم‌بطان سفلی هرسین بر اثر استنشاق گاز منواکسید کربن دچار خفگی منجر به فوت شده بودند.

وی تصریح کرد: هیجدهم آذرماه، متأسفانه ۲ مرد در رستم‌آباد کنگاور و ۲۲ آذرماه هم دو مرد دیگر در روستای کل‌کل شهرستان سنقر به دنبال مسمومیت با گاز مونوکسیدکربن فوت شدند. 

وی خواستار توجه جدی شهروندان در استفاده از وسایل گرما‌زا شد و گفت: در حالی که سه ماه از فصل سرما مانده کشته‌شدگان در اثر این حادثه طی ماه جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.

منبع خبر: رکنـا