بهروز رهبری‌فرد در مورد تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی تهران، حواشی به وجود آمده در این بازی، صحبت‌های علی سامره علیه پرسپولیس، سطح فنی دربی و … صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید: اول از دربی بگو، سطح فنی بازی چنگی به دل زد؟ واقعا حالم از هرچی […]

- رهبری‌فرد پاسخ ادعای سامره را داد/ حالم از هرچی دربی بود بهم خورد!

بهروز رهبری‌فرد در مورد تساوی پرسپولیس و استقلال در دربی تهران، حواشی به وجود آمده در این بازی، صحبت‌های علی سامره علیه پرسپولیس، سطح فنی دربی و … صحبت‌هایی را انجام داد که متن کامل آن را در زیر می‌خوانید:

اول از دربی بگو، سطح فنی بازی چنگی به دل زد؟

واقعا حالم از هرچی دربی بود بهم خورد. این چه فوتبالی بود که دو تیم بازی کردند؟ نیمه اول پرسپولیس بی‌خود پاسکاری کرد و استقلال در دفاع بود، نیمه دوم هم برعکس شد! پرسپولیس فقط دنبال این بود که بگوید توپ بیشتر دست ما بود، استقلال هم فقط می‌خواست نبازد! متاسفانه عوامل دوتیم اینقدر که دنبال صحبت کردن و حاشیه هستند دنبال بازی نبودند و فقط حرف زدند!

پس از دربی خوشت نیامد؟

نه واقعا! اگر بگویم بازی بی‌ریختی بود چیز بدی نگفتم. انصافا بازی هیچی نداشت و همه هم می‌خواهند با حاشیه روی این بازی بد سرپوش بگذارند. نه سانتری، نه تاکتیکی، نه حرکتی! دربی به این بی روحی ندیده بودم. خوب شد باز VAR بود وگرنه بازی هیچی نداشت.

نظرت در مورد برگزاری بازی با VAR چه هست؟

وقتی بلد نیستید از چیزی استفاده کنید چرا آن را به ایران می‌آورید؟ همه جای دنیا از VAR درست استفاده می‌کنند جز ما! بعد هم VAR می‌آورید که دیگر اشتباه داوری نباشد نه اینکه خطای واضح بازیکن استقلال روی شهاب زاهدی را نگیرد! به نظرم VAR باعث شد تنش در بازی بیشتر شود.

علی سامره در چند مصاحبه بعد از بازی علیه پرسپولیس موضع گرفته و گفته اگر VAR بود پرسپولیس در سال‌های گذشته هم قهرمان نمی‌شد.

من نمی‌فهمم این چه حرف‌هایی است، مرد مومن خب استقلال هم در نبود همین VAR قهرمان شد. پس اگر VAR بود استقلال هم قهرمان نمی‌شد! آقای سامره که اینقدر قشنگ حرف می‌زنی، کاش به جای حرف زدن یه مقدار روی تیم‌تان کار می‌کردید که حداقل یک موقعیت گل در دربی داشته باشید! تاکتیک استقلال در دربی این بود که با VAR یک پنالتی بگیرند که گرفتند. شما آمده بودید که نبازید و به هدف هم رسیدید.

بعد از بازی فیلمی از خداداد افشاریان منتشر شد که پرسپولیسی‌ها معتقد هستند او از پنالتی و گل استقلال خوشحال بوده، اما خودش چنین نظری ندارد، تو چه نظری داری؟

افشاریان که اینقدر قشنگ همه چیز را حاشا می‌کند که آدم کیف می‌کند. آقای افشاریان معلوم است آن کسی که روی دوش شما می‌پرد از دوستان شما است. مگر می‌شود یک غریبه روی دوش رئیس کمیته داوران بپرد؟ اصلا در آن جایگاه مگر آدم غریبه ‌می‌آید؟

منبع: خبـر ورزشی