به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  چلسی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و با نتیجه ۲-۰ برنده شد. در این بازی کاملا یکطرفه نیکولاس جکسون و کول پالمر گلزنی کردند. چلسی از ابتدای بازی با فشار و حملات متعدد روی دروازه شفیلد بازی را آغاز کرد. حریف با بازی […]

- تیم قعر نشین به داد چلسی رسید

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس،  چلسی در بازی هفته هفدهم لیگ برتر انگلیس از شفیلدیونایتد میزبانی کرد و با نتیجه ۲-۰ برنده شد. در این بازی کاملا یکطرفه نیکولاس جکسون و کول پالمر گلزنی کردند.

چلسی از ابتدای بازی با فشار و حملات متعدد روی دروازه شفیلد بازی را آغاز کرد. حریف با بازی کاملا تدافعی تنها هدفش گل نخوردن بود و خطری روی دروازه چلسی ایجاد نمی‌کرد.

دقیقه ۳۸ چلسی موقعیت عالی برای گلزنی در اختیار داشت که وس فودرینگام درون دروازه این ضربه را خوبی مهار کرد و نگذاشت دروازه شفیلدیونایتد باز شود. جکسون دقیقه ۴۳ با پشت سر گذاشتن دو مدافع شفیلد در محوطه جریمه فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او از کنار دروازه خطرناک به بیرون رفت.

تلاش چلسی در نیمه اول ثمری نداشت و آن‌ها به تساوی بدون گل رضایت دادند. در نیمه دوم چلسی از حریفش پیش افتاد و در نهایت ۳ امتیاز را به دست آورد.

دقیقه ۵۴ رحیم استرلینگ با ورود به محوطه جریمه و کنار گذاشتن مدافع مقابل خود، با پاس عرضی فرصت خطرناکی ایجاد کرد که کول پالمر آن را با ضربه محکم به تور دروازه چسباند. این گل پس از بررسی VAR در نهایت مورد تایید قرار گرفت و مشخص شد که جکسون در مسیر توپ در آفساید حضور نداشت.

چلسی پس از اینکه موفق به گلزنی شد، راه نفوذ به لایه‌های دفاعی حریف را پیدا کرد و دقیقه ۶۱ دومین گل را به ثمر رساند. پس از اینکه فودرینگام موفق شد ضربه استرلینگ را در موقعیت تک به تک مهار کند، پالمر توپ بلوکه شده را از زیر دستان دروازه‌بان به جکسون پاس داد و او با ضربه ساده دروازه خالی حریف را باز کرد. 

مدت کمی از گل دوم چلسی می‌گدشت که در دقیقه ۶۸ فودرینگام موفق شد در‌موقعیت تک به تک ضربه استرلینگ را بین پاهایش متوقف کند و مانع از گلزنی این بازیکن انگلیسی شود. در دقیقه ۷۰ بالاخره یک موقعیت خطرناکی روی دروازه چلسی ایجاد شد و دراژن پتروویچ ارسال روی دروازه را با شیرجه بلند دفع کرد.

چلسی در اکثر دقایق بازی توانست جریان مسابقه را در دست داشته باشد و حریف را در زمین خودی نگه دارد که تا لحظات پایانی در این امر موفق بود. دقیقه ۸۷ ضربه ایستگاهی پالمر در نزدیکی محوطه جریمه در گوشه سمت راست دروازه با شیرجه خوب فودرینگام مهار شد و دروازه شفیلد برای بار سوم باز نشد.

چلسی با این برد ۲۲ امتیازی شد و به رتبه دهم جدول صعود کرد. شفیلدیونایتد قعرنشین هم کماکان ۸ امتیازی است.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا