به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس دونی فان دبک که تابستان ۲۰۲۰ با کلی سر و صدا با ۴۰ میلیون یورو از آژاکس به منچستر یونایتد آمد، حالا با افشاگری اسکای آلمان قرار است بسیار ارزان قیمت و با ۸.۵ میلیون یورو به بوندس لیگا و تیم اینتراخت فرانکفورت منتقل شود. خرید ناموفق منچستر […]

- مفت فروشی سرمربی هلندی در یونایتد

به گزارش خبرنگار ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس دونی فان دبک که تابستان ۲۰۲۰ با کلی سر و صدا با ۴۰ میلیون یورو از آژاکس به منچستر یونایتد آمد، حالا با افشاگری اسکای آلمان قرار است بسیار ارزان قیمت و با ۸.۵ میلیون یورو به بوندس لیگا و تیم اینتراخت فرانکفورت منتقل شود.

خرید ناموفق منچستر یونایتد که حتی زیر نظر تنهاگ نیز نتوانست موفق ظاهر شود، در مجموع ۳ سال، ۶۲ بازی انجام داد و ۲ گل زد و ۲ گل ساخت. او در این ۶۲ بازی به صورت میانگین کمتر از ۳۵ دقیقه در زمین حضور داشت!

عملکرد ناموفق فان دبک در منچستر یونایتد و فروش ارزان قیمت او باعث شد تا «فوتبال ترانسفر» این انتقال را «دزدی از منچستر یونایتد» نام ببرد.

منچستر یونایتد از سال ۲۰۲۰ تاکنون نزدیک به ۶۷۳ میلیون یورو برای خرید بازیکن هزینه کرده، ولی تنها یک جام بدست آورده است و امسال نیز از رقابت‌های اروپایی حذف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسـنا