لوییز فیگو ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلونا، رئال مادرید و اینتر میلان که هواداران فوتبال‌دوست‌ ایرانی خاطرات زیادی از او به یاد دارند، امروز در یک استوری، ویدئوی قابل توجهی از خود منتشر کرد. این ستاره پرتغالی این وعده را داد که به‌زودی قرار است به ایران سفر کند که این اتفاقی جالب برای […]

- لوئیس فیگو دوباره به ایران می‌آید

لوییز فیگو ستاره سال‌های نه چندان دور بارسلونا، رئال مادرید و اینتر میلان که هواداران فوتبال‌دوست‌ ایرانی خاطرات زیادی از او به یاد دارند، امروز در یک استوری، ویدئوی قابل توجهی از خود منتشر کرد.

این ستاره پرتغالی این وعده را داد که به‌زودی قرار است به ایران سفر کند که این اتفاقی جالب برای مردم ایران باشد؛ البته فیگو پیش‌تر برای حضور در برنامه‌های تلویزیونی به ایران سفر کرده بود که اصلی‌ترین خاطره او مربوط به قرعه کشی جام جهانی ۲۰۱۸ بود.

اکنون این سفر قرار است به‌زودی انجام شود و یکی از بهترین مهاجم‌های نسل کلاسیک فوتبال جهان به منظور سفر به کشور ایران چمدان‌های خود را جمع کند و عازم سفر شود و البته هنوز مشخص نیست که دلیل این سفر چه خواهد بود.

فیگو از سال ۱۹۹۵ برای بارسلونا به میدان رفت و در سال ۲۰۰۰ از اولین خریدهای سرسام‌آور پرز برای رئال مادرید بود که از او به عنوان یکی از پرحاشیه‌ترین یاغی‌های بارسلونا و رئال مادرید یاد می‌شود. او که ۱۲۷ بار برای تیم ملی کشورش بازی کرده همچنین در جام جهانی ۲۰۰۶ در مقابل تیم ملی کشورمان نیز حضور داشت و همچنین در سال ۲۰۰۰ موفق شد فاتح توپ طلا شود.

منبع: خبـر ورزشی