کیلیان امباپه از دو هفته دیگر می‌تواند با یک باشگاه دیگر پیش قرارداد امضا کند. قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به پایان می‌رسد و در این مرحله هیچ مذاکره‌ای در مورد تمدید احتمالی قراردادش انجام نشده است. رئال‌مادرید قصد دارد مجددا شانسش را برای امباپه امتحان کند اما مسئولان باشگاه نگران تکرار حماسه ۲۰۲۲ […]

- رقابت تنگاتنگ عربستان‌سعودی و رئال‌مادرید برای جذب امباپه/ دو هفته دیگر...

کیلیان امباپه از دو هفته دیگر می‌تواند با یک باشگاه دیگر پیش قرارداد امضا کند. قرارداد او با پاری‌سن‌ژرمن در پایان فصل به پایان می‌رسد و در این مرحله هیچ مذاکره‌ای در مورد تمدید احتمالی قراردادش انجام نشده است.

رئال‌مادرید قصد دارد مجددا شانسش را برای امباپه امتحان کند اما مسئولان باشگاه نگران تکرار حماسه ۲۰۲۲ هستند که امباپه قرارداد جدیدی با پاری‌سن‌ژرمن امضا کرده بود، در نتیجه این مهاجم فرانسوی نیز باید برای پیوستن به لوس بلانکوس قدم بزرگی بردارد.

این فقط رئال‌مادرید نیست که برای جذب امباپه تلاش می‌کند. لیگ حرفه‌ای عربستان سعودی در طول تابستان تلاش کرد تا او را به دست آورد، اما امباپه پیشنهاد هنگفت آنها را رد کرد. با این وجود به گفته مایکل ایمنالو، مدیر لیگ، آنها قصد دارند دوباره تلاش کنند. «راه گفتگو با امباپه باز است اما نمی‌دانیم که او می‌خواهد چه کار کند. موضع ما کاملاً روشن است: همه بازیکنان در این سطح می‌دانند ما کجا هستیم. اگر احتمالش وجود داشته باشد یا امباپه علاقه داشته باشد به چیزی که ما می‌سازیم بپیوندد، چه امروز چه آینده، نمی‌توانیم این احتمال را رد کنیم. من این بازیکن را دوست دارم.»

انتقال امباپه در تابستان آینده به عربستان سعودی شوکه کننده خواهد بود، اما نمی‌توان این احتمال را ۱۰۰ درصد رد کرد. در این مرحله، احتمال انتقال او به رئال مادرید بسیار زیادتر از هر باشگاه دیگری است.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی