رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: ۱۵۰ کیلومتر شبکه مدرن و ۴۵۰ کیلومتر شبکه سنتی و قدیمی فاضلاب در شهر کرمانشاه وجود دارد. وی افزود: این ۴۵۰ کیلومتر به شدت فرسوده و قدیمی هستند و هر سال با توجه به اعتباری که در اختیار ما قرار می‌دهند نسبت به بازسازی شبکه‌ها […]

- ۴۵٠ کیلومتر شبکه سنتی فاضلاب کرمانشاه نیازمند بازسازی است

رضا داوودی در گفتگو با خبرنگار زیرنویس کرمانشاه، اظهار کرد: ۱۵۰ کیلومتر شبکه مدرن و ۴۵۰ کیلومتر شبکه سنتی و قدیمی فاضلاب در شهر کرمانشاه وجود دارد.

وی افزود: این ۴۵۰ کیلومتر به شدت فرسوده و قدیمی هستند و هر سال با توجه به اعتباری که در اختیار ما قرار می‌دهند نسبت به بازسازی شبکه‌ها اقدام می‌کنیم.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال بر اساس مجوزی که به ما داده شد حدود ۱۰ کیلومتر از شبکه‌های سنتی و قدیمی را بازسازی کردیم.

وی ادامه داد: اگر مجوز ماده ۲۳ را به ما بدهند و افزایش اعتبار داشته باشیم هر سال موفق به بازسازی کیلومترهای بیشتری خواهیم شد چون ۴۵۰ کیلومتر سال‌ها زمان می‌برد تا بازسازی شوند.

این مقام مسئول گفت: اگر موفق به دریافت ماده ۲۳ شویم و اعتبار بیشتری را در اختیار ما قرار دهند سالانه ۴۰ الی ۵۰ کیلومتر را بازسازی می‌کنیم.

داوودی بیان کرد: برای بازسازی هر کیلومتر از شبکه‌های سنتی و قدیمی شهر کرمانشاه بین سه الی چهار میلیارد تومان هزینه شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان کرمانشاه گفت: در شهر کرمانشاه به دلیل حجم شبکه سنتی و قدیمی، نیازمند مساعدت و اعتبار بیشتر از طرف سازمان مدیریت و برنامه کشور هستیم.

۴۶

منبع: خبـرآنلاین