علی خطیر که از اواخر تیر ماه عنوان مدیرعاملی باشگاه استقلال را در اختیار گرفته بود تقریباً دو هفته پس از حضور کامل در باشگاه استقلال با خبر مسدود شدن حساب بانکی استقلال مواجه شد. مدیران باشگاه استقلال در این مدت برای رتق و فتق کارهای مالی باشگاه اقدام به استفاده از حساب کارگزار خود […]

علی خطیر که از اواخر تیر ماه عنوان مدیرعاملی باشگاه استقلال را در اختیار گرفته بود تقریباً دو هفته پس از حضور کامل در باشگاه استقلال با خبر مسدود شدن حساب بانکی استقلال مواجه شد.

مدیران باشگاه استقلال در این مدت برای رتق و فتق کارهای مالی باشگاه اقدام به استفاده از حساب کارگزار خود که فردی به اسم مهدی نوروزخانی است کردند تا از این طریق مسائل مالی باشگاه به مشکل برنخورد. فردی که گفته می‌شود یکی از معاونت‌های حوزه ریاست باشگاه نزدیک به علی خطیر است ولی هنوز این موضوع از سوی مقامات باشگاه تأیید یا تکذیب نشده است.

با توجه به اخبار مربوط به جذب اسپانسر و ورود مبالغ قابل توجهی پول به حساب باشگاه استقلال افراد نزدیک به اتاق مدیریت از شرایط مطلوب برای پرداخت بدهی مالیاتی باشگاه استقلال خبر می‌دهند و معتقدند دهها میلیارد پول در این مدت به حساب فعلی باشگاه واریز شده اما سوال اینجاست که چرا مدیران استقلال برای رفع مسدودی حساب اصلی باشگاه استقلال اقدامی در این جهت انجام نداده‌اند.

طبق اخبار اعلام شده در ماه‌های اخیر پس از حضور چندین اسپانسر کنار باشگاه استقلال به نظر می‌رسد این مجموعه برای پرداخت بدهی نه چندان درشت باشگاه مشکل چندانی نداشته باشد اما ظاهراً مدیران باشگاه استقلال فعلاً ترجیح می‌دهند از حساب این کارگزار برای انجام امور مالی باشگاه استفاده شود.

چرا حساب باشگاه استقلال همچنان مسدود است؟/ دلیل علاقه خطیر به استفاده از حساب کارگزار چیست؟
مهدی نوروزخانی در کنار بهنام بانی و علی خطیر در حال تماشای مسابقه تیم استقلال

ناگفته نماند؛ این فرد نزدیک به علی خطیر (مهدی نوروزخانی) همان کسی است که در جایگاه ویژه استادیوم آزادی پس از به ثمر رسیدن پنالتی یامگا روی دوش خداداد افشاریان (رئیس کمیته داوران) پرید. اقدامی که از سوی هواداران تیم پرسپولیس زیر سوال رفت و موجب دردسر خداداد افشاریان نیز شد.

منبع: خبـر ورزشی