به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های کویت، بحرین و افغانستان هم گروه است. هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های کویت، بحرین و افغانستان هم گروه است. هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به دست می‌آورند. تیم ملی کشورمان که ۱۲ بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بود در سال ۲۰۲۲ با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

تیم ملی فوتسال ایران با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا ۲ دیدار تدارکاتی با تیم فوتسال روسیه تدارک دیده است که نخستین دیدار دوستانه تیم‌های ملی فوتسال ایران ایران و روسیه شامگاه دوشنبه از ساعت ۱۹ در سالن ۳۰۰۰ نفری منیری مچموعه ورزشی طوبی شهرستان لار برگزار شد که نیمه اول این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

تیم فوتسال روسیه در آخرین رده بندی تیم‌های ملی فوتسال جهان در رده چهارم قرار دارد و تیم ملی ایران هم در این رده بندی ششم است. در این مسابقه تیم ایران با پیراهن سفید و تیم روسیه با پیراهن قرمز به میدان رفتند.

لیست نفرات تیم ملی فوتسال ایران:

سعید مؤمنی، سجاد یوسف‌خواه، علیرضا رفیعی‌پور، محمدرضا سنگ سفیدی، علی اکرمی، سالار آقاپور، مجتبی پارساپور، مسعود یوسف، بهروز عظیمی، مهدی دهقان نژاد، بهداد شیخ احمدی، باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی نفرات حاضر در لیست ایران هستند.

تساوی بدون گل در نیمه اول

وحید شمسایی سرمربی تیم ملی فوتسال ایران در این مسابقه با ترکیب اولیه باقر محمدی، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن‌زاده، مهدی کریمی و سعید احمد عباسی بازی را آغاز کرد.

تیم ایران در این مسابقه بازی را تهاجمی آغاز کرد و فرصت‌های خطرناکی را روی دروازه حریف پدید آورد اما با درخشش دروازه بان روسیه این توپ‌ها وارد دروازه نشد. بازیکنان تیم روسیه هم در ادامه بازی توانستند جلو بکشند و روی دروازه ایران خطرآفرین باشند. اما تلاش‌های دو تیم بی ثمر بود و این دیدار در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.

منبع: مـهر