به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی ضمن اشاره به جدیدترین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه اعلام کرد که این جنایت به شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی انجامیده است. حمدان گفت: مردم غزه با وجود جنایت‌های اشغالگران و هدف قرارگرفتن بیمارستان‌ها […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، اسامه حمدان عضو ارشد جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس در سخنانی ضمن اشاره به جدیدترین جنایت ارتش رژیم صهیونیستی در حق مردم غزه اعلام کرد که این جنایت به شهادت بیش از ۱۰۰ فلسطینی انجامیده است.

حمدان گفت: مردم غزه با وجود جنایت‌های اشغالگران و هدف قرارگرفتن بیمارستان‌ها و خانه‌ها از سوی آنان، تصویری از شجاعت و پایداری را به نمایش می‌گذارند. ملت و مقاومت فلسطین نقشه‌های اشغالگران را که ارزش‌ها و مقدسات ما را هدف گرفته، به شکست خواهند کشاند. در حال حاضر شاهد مهاجرت معکوس از ایلات به عقبه و دیگر مناطق هستیم.

وی ادامه داد: اشغالگران حمله‌های خود علیه غیرنظامیان، آوارگان، بیماران، زخمی‌ها و بیمارستان‌ها را تحت حمایت آمریکا و با تسلیحات آمریکایی افزایش می‌دهند. دولت آمریکا شریک اصلی ریختن خون ملت فلسطین است. در ۷۳ روز حمله به غزه نزدیک به ۱۹ هزار نفر شهید شده‌اند.

حمدان گفت: اتفاقات غزه حامل پیام‌هایی روشن برای کسانی است که روی سازش با دشمن حساب باز کرده بودند. اظهارات اخیر «حسین الشیخ» بیانگر مسؤولیت ملی نبود.

وی افزود: اشغالگران اسرائیلی در تحقق اهداف خصمانه خود در نوار غزه ناکام بوده‌اند. مقاومت فلسطین و در رأس آن گردان‌های قسام به نبرد علیه اشغالگران ادامه می‌دهد. وجود اشغالگران و جنگ فراگیر آنان علیه ملت ما دلیل رخ‌دادهای کنونی است.

حمدان ادامه داد: تاکید می‌کنیم تا زمانی که حمله به ملت ما متوقف نشود، هیچ گفت‌وگویی پیرامون توافق تبادل اسیران انجام نخواهد شد.

وی گفت: اشغالگران در القای روایت دروغین خود به افکار عمومی شکست خوردند. ما از اقدامات قطر و مصر درخصوص توافق تبادل اسیران استقبال می‌کنیم.

منبع: مـهر