به گزارش زیرنویس، در نخستین پرونده مأموران کلانتری ابوذر در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که پیکر سوخته پسر جوان ظهر یکشنبه به بیمارستان منتقل شده اما سه ساعت […]

به گزارش زیرنویس، در نخستین پرونده مأموران کلانتری ابوذر در تماس با بازپرس امیرحسین علیمردان از مرگ پسر جوانی در یکی از بیمارستان‌های پایتخت خبر دادند. با اعلام این خبر تحقیقات به دستور بازپرس جنایی آغاز و در بررسی‌ها مشخص شد که پیکر سوخته پسر جوان ظهر یکشنبه به بیمارستان منتقل شده اما سه ساعت بعد به علت شدت سوختگی جانش را از دست داده است.

خانواده پسر جوان مدعی شدند: ساعاتی قبل دوستان پسرم به‌دنبالش آمدند تا به تفریح بروند اما بعد تماس گرفتند که پسرم حالش بد است و زمانی که خودمان را به بیمارستان رساندیم، با جسد او مواجه شدیم. ما از دوستان پسرم شکایت داریم و آنها را مقصر در مرگ او می‌دانیم.

در تحقیقات از دوستان وی، آنها مدعی شدند برای تفریح با پسر جوان بیرون رفتند اما او حالش زیاد خوب نبود و ناگهان ظرف بنزین را روی خودش خالی و فندک را روشن کرد. این ماجرا به قدری سریع بود که ما حتی نتوانستیم واکنشی نشان دهیم.

با توجه به شکایت خانواده پسر جوان، بازپرس جنایی دستور تحقیقات را صادر کرد.

دومین حادثه صبح دوشنبه ۲۷ آذر به بازپرس شعبه دهم دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد. پرونده مربوط به مرگ زنی ۴۲ ساله بود که از بیماری افتادگی پلک رنج می‌برد. زن جوان پس از درمان‌های مکرر برای عمل به بیمارستان منتقل شده اما هنگام عمل جراحی جانش را از دست داده بود.

باتوجه به شکایت خانواده زن جوان از کادر درمان، بازپرس جنایی دستور ارجاع پرونده به دادسرای جرایم پزشکی را صادر کرد.

منبع خبر: رکنـا