از همین رو بلیط هواپیما آمریکا یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها در سطح جهان محسوب می‌شود. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما آمریکا و سفر به این کشور را دارید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مسیر سفر هوایی برای سفر به آمریکا را بررسی کنیم.   بلیط هواپیما آمریکا همانطور […]

 

از همین رو بلیط هواپیما آمریکا یکی از پرفروش‌ترین بلیط‌ها در سطح جهان محسوب می‌شود. اگر شما هم قصد خرید بلیط هواپیما آمریکا و سفر به این کشور را دارید؛ در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا بهترین مسیر سفر هوایی برای سفر به آمریکا را بررسی کنیم.

 

بلیط هواپیما آمریکا

همانطور که احتمالا می‌دانید؛ از تهران به آمریکا پرواز مستقیمی وجود ندارد. بنابراین برای سفر به آمریکا از ایران باید به طور غیر مستقیم و با پروازهای ترانزیت به آمریکا پرواز نمود. به عبارتی دیگر باید بلیط هواپیما خارجی کشوری دیگر را خریداری نموده تا از آن کشور واسط به آمریکا پرواز مستقیم داشته باشیم.

پروازهای ایران به آمریکا مستقیم نیست و حداقل یک توقف دارد.

مسیرهای هوایی پرواز تهران به آمریکا

برخی مسیرهای هوایی از تهران به آمریکا وجود دارد که مسافران باید از ایران به کشور دوم رفته و از آنجا به مقصد آمریکا پرواز کنند. در سامانه‌های آنلاین فروش بلیط مانند قاصدک ۲۴، برای هر مقصدی که برای سفر به آمریکا انتخاب می‌کنید؛ امکان خرید بلیط هواپیما لحظه آخری و چارتری نیز وجود دارد. در ادامه مهم‌ترین پروازهای ترانزیت از ایران به آمریکا را ذکر کرده‌ایم.

بلیط هواپیما لحظه آخری

مسیرهای پروازی ایران به آمریکا

 

ارزان ترین پرواز ایران به آمریکا کدام است؟

با توجه به اینکه پرواز مستقیمی از ایران به آمریکا وجود ندارد؛ تمامی پروازهای ایران به آمریکا به صورت ترانزیت انجام می‌شود. در حال حاضر پروازهای غیر مستقیم ایران آمریکا بیشتر از ایران به مقصد ترکیه، آلمان، امارات، قطر و در ادامه مسیر به آمریکا انجام می‌شود. اما با توجه به نزدیکی ترکیه به ایران و ارزان تر بودن قیمت بلیط هواپیما ترکیه به آمریکا، بیشتر پروازهای ایران به آمریکا از طریق کشور ترکیه انجام می‌شود. همچنین اقدامات لازم برای پیکاپ ویزا آمریکا را نیز می‌توانید در سفارت‌خانه‌های آمریکا در کشورهای همسایه انجام دهید.

 

پیکاپ ویزا آمریکا چیست؟

برای اخذ ویزای بعضی کشورها مانند آمریکا به دلیل تعطیلی سفارتخانه‌ها و کنسولگری‌ها در ایران، ملزم به انجام اقدامات مربوط به ویزا در کشور واسط هستید. بعد از انجام مصاحبه در سفارت کشور واسطه و انجام بررسی‌های لازم نتیجه درخواست ویزا به شخص متقاضی اطلاع داده خواهد شد.

در صورتی که درخواست متقاضی مورد قبول واقع شده باشد؛ لازم است که وی پاسپورت خود را جهت درج ویزا به سفارت مربوطه تحویل دهد.

با توجه به این که جهت درج ویزا در پاسپورت حضور شخص متقاضی ویزا الزامی نیست؛ این امکان وجود دارد تا این کار از طریق نماینده قانونی شخص انجام بگیرد.

به حالتی که نماینده فرد، پاسپورت را به سفارت می‌برد تا مراحل اخذ و چسباندن ویزای آمریکا در پاسپورت صورت گیرد؛ پیکاپ ویزای آمریکا (Pick Up) گویند.

 

پیکاپ ویزای آمریکا

پیکاپ ویزای آمریکا

 

جمع بندی

در این مطلب سعی کردیم اطلاعات مهمی را درباره پروازهای غیر مستقیم ایران به آمریکا در اختیار شما قرار داده و درباره نحوه پیکاپ ویزا آمریکا در کشورهای همسایه نیز صحبت کنیم. اگر شما هم قصد سفر به آمریکا دارید؛ با خرید بلیط هواپیما از قاصدک ۲۴، اقدامات اولیه برای سفر خود را انجام دهید. قاصدک ۲۴ تمامی خدمات سفر شامل فروش بلیط، خدمات ویزا و غیره را به صورت آنلاین ارائه می‌دهد.

 

سوالات متداول در مورد پروازهای ایران به آمریکا

  1. آیا پرواز مستقیم از ایران به آمریکا وجود دارد؟ خیر؛ پرواز مستقیم وجود ندارد. پروازهای ایران به آمریکا حداقل با یک توقف در کشورهای واسط مانند امارات، ترکیه و یا سایر کشورهای دیگر انجام می‌شود.
  2. ارزان ترین پرواز ایران به آمریکا با توقف در کدام کشور انجام می‌شود؟ ارزان ترین پرواز ایران به آمریکا با یک توقف در کشور ترکیه انجام می‌شود.
  3. پیکاپ ویزا آمریکا در کدام کشورها قابل انجام است؟ انجام کارهای مربوط به پیکاپ ویزا آمریکا در سفارتخانه‌های آمریکا در کشورهای همسایه امکان‌پذیر است.
  4. آیا پروازهای آمریکا با ایرلاین‌های داخلی هم انجام می‌شود؟ خیر؛ تمامی پروازهای توقف‌دار به آمریکا توسط ایرلاین‌های خارجی انجام می‌شود.

 

منبع خبر: رکنـا