پرهام مقصودلو که در جدول بسته چنای در هند دست به مهره شده در پایان دور چهارم با ۲ امتیاز، در تعقیب صدرنشینان است. مقصودلو در دور چهارم مقابل سنان سوگیروف روس که اخیرا پرچمش را به مجارستان تغییر داده قرار گرفت و این حریف قدرتمند را شکست داد. سوپراستاد بزرگ شطرنج ایران در پایان […]

- راز یک پیروزی عجیب با خوردن بستنی توسط شطرنج باز ایرانی/ برای ادامه این کار باید با همسرم مشورت کنم!

پرهام مقصودلو که در جدول بسته چنای در هند دست به مهره شده در پایان دور چهارم با ۲ امتیاز، در تعقیب صدرنشینان است.

مقصودلو در دور چهارم مقابل سنان سوگیروف روس که اخیرا پرچمش را به مجارستان تغییر داده قرار گرفت و این حریف قدرتمند را شکست داد.

سوپراستاد بزرگ شطرنج ایران در پایان این بازی درباره علت بردش گفت: احساس خیلی خوبی دارم. نمی توانم بگویم ۱۰۰ درصد، اما ۹۹ درصد مطمئن بودم این بازی را می برم. از دیشب مطمئن بودم. من رژیم غذایی دارم. دیشب به همسرم گفتم اگر بستنی بخورم فردا می برم. بعد از این که بستنی را خوردم ۹۹ درصد مطمئن بودم که بازی را می برم!

وی ادامه داد: وقتی که تعداد مساوی هایم زیاد می شود، معمولا خراب می کنم و تورنمنت را بد تمام می کنم. فقط می خواستم مودم را عوض کنم تا سبک بازی ام عوض شود!

مقصودلو در پاسخ به این که آیا امشب هم بستنی می خورد یا نه با خنده گفت: سوال سختی است. باید از همسرم بپرسم. ولی این که اجازه بدهد دو شب پشت سر هم بستنی بخورم بعید است. باید تلاش زیادی کنم.

دارنده مدال طلای بازی های آسیایی درباره ارزیابی اش از بازی نیز گفت: تدارک خوبی برای بازی ام دیده بودم. وقتی زمان حریف کم شد اعتماد به نفس خوبی داشتم.

مقصودلو در پایان در پاسخ به خبرنگار هندی درباره تاثیر ازدواج بر عملکردش نیز گفت: چیز خوبی است به بازیکنان جوان توصیه می کنم ازدواج کنند. که این صحبت باعث خنده گوگش، شطرنج باز ۱۷ ساله هندی که در سالن مصاحبه بود، شد!

منبع: خبـر ورزشی