منچسترسیتی به عربستان سعودی سفر کرده تا در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها مقابل اوراوا ردز ژاپن قرار بگیرد. در کنفرانس خبری پیش از این دیدار برناردو سیلوا حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش در واکنش به دور شدن از صدر جدول لیگ برتر، بیان کرد: «به ما شک دارید؟ خواهیم دید در ماه مِی […]

- هشدار ستاره آبی‌ها به رقبا؛ آخر فصل می‌بینیم...

منچسترسیتی به عربستان سعودی سفر کرده تا در مرحله نیمه‌نهایی جام‌جهانی باشگاه‌ها مقابل اوراوا ردز ژاپن قرار بگیرد.

در کنفرانس خبری پیش از این دیدار برناردو سیلوا حاضر شد و در بخشی از صحبت‌هایش در واکنش به دور شدن از صدر جدول لیگ برتر، بیان کرد: «به ما شک دارید؟ خواهیم دید در ماه مِی چه اتفاقی می‌افتد. ببینیم آن‌وقت کجا هستیم. من نمی‌خواهم بگویم که این کار را انجام می‌دهیم، اما جدای از فصل سوم حضور من در سیتی که لیورپول به‌راحتی قهرمان شد، ما ۶ عنوان قهرمانی در لیگ برتر کسب کردیم.»

سیلوا در ادامه اظهار داشت: «بنابراین هیچ‌کس نمی‌تواند بگوید این تیم قادر به انجام بازی خوب نیست. ما می‌توانیم این کار را انجام دهیم و روی آن کار خواهیم کرد. قبلاً نشان داده‌ایم که این تیم توانایی پیروز شدن در بازی‌ها پیش رفتن را دارد.»

در صورتی که در دیداری که امشب از ساعت ۲۱:۳۰ آغاز شود، منچسترسیتی موفق شود حریف ژاپنی را از پیش رو بردارد، این تیم در دیدار نهایی روز جمعه به مصاف فلومیننزه برزیل خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: حرف‌های غیرمنتظره گواردیولا؛ از سفر به عربستان هیجان‌زده‌ام!/ نمی‌توانستم خودم را آنجا تصور کنم

منبع: خبـر ورزشی