ماجرای دروغ اینترنشنال درباره اولین فرمانده سپاه چه بود؟
ماجرای دروغ اینترنشنال درباره اولین فرمانده سپاه چه بود؟

شبکه تروریستی ایران اینترنشنال در دروغ‌سازی فراتر از دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین رفته و وارد مرحله جدیدی شده است. این شبکه ضدایرانی در تازه‌ترین دروغ پردازی خود، با انتشار خبری مدعی شد «جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.» اینترنشنال همچنین اعلام کرد: منصوری خواستار روشن […]

- ماجرای دروغ اینترنشنال درباره اولین فرمانده سپاه چه بود؟

شبکه تروریستی ایران اینترنشنال در دروغ‌سازی فراتر از دیگر رسانه‌های فارسی زبان خارج نشین رفته و وارد مرحله جدیدی شده است. این شبکه ضدایرانی در تازه‌ترین دروغ پردازی خود، با انتشار خبری مدعی شد «جواد منصوری اولین فرمانده سپاه پاسداران از سوی شورای نگهبان رد صلاحیت شده است.» اینترنشنال همچنین اعلام کرد: منصوری خواستار روشن شدن دلیل رد صلاحیتش شده است.

این درحالی است که جواد منصوری، ضمن تکذیب خبر دروغ اینترنشنال، اظهار داشت: «من اصلاً در انتخابات ثبت نام نکردم که بخواهم تأیید یا رد بشوم»! نکته جالب توجه این است که پس از این اظهارات جواد منصوری، شبکه اینترنشنال همچنان اقدام به حذف خبر کذب از خروجی‌های خود نکرد.


بیشتربخوانید


دروغ سازی، کارویژه اصلی جریان رسانه‌ای ضدانقلاب برای پیشبرد اهداف ضدایرانی است. اساساً جریان رسانه‌ای آشوب، برای زنده ماندن و ادامه تنفس وابسته به دروغ پردازی است. در همین رابطه باید به آشوب‌های پاییز سال قبل اشاره کرد که با دروغ کشته شدن مهسا امینی آغاز و با تولید دیگر اخبار و محتوا‌های دروغ و تحریف شده ادامه یافت. بنابر گزارش فارس، در جریان اغتشاشات سال گذشته، تنها در ۴۵ روز ۳۸ هزار دروغ توسط ۵ رسانه اصلی فارسی زبان اپوزیسیون منتشر شد.

منبع: فارس

+