به گزارش زیرنویس به نقل از فرهیختگان، دربی ۱۰۲ پایتخت درحالی پنجشنبه گذشته برگزار شد که به تصمیمات داوری در حین برگزاری این دیدار بیشتر از متن بازی و جریانات فنی و حتی نتیجه به ثبت رسیده در این مسابقه پرداخته شده و انتقادهای زیادی درخصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در این دربی صورت گرفت. نکته […]

به گزارش زیرنویس به نقل از فرهیختگان، دربی ۱۰۲ پایتخت درحالی پنجشنبه گذشته برگزار شد که به تصمیمات داوری در حین برگزاری این دیدار بیشتر از متن بازی و جریانات فنی و حتی نتیجه به ثبت رسیده در این مسابقه پرداخته شده و انتقادهای زیادی درخصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در این دربی صورت گرفت. نکته قابل توجه اینکه تا پیش از این گمانه‌زنی‌های زیادی درباره سرنوشت داور دربی به‌واسطه تصمیماتش صورت گرفته و برخی نیز از محرومیت این چهره داوری به‌واسطه تصمیمات اشتباه وی خبر دادند.

در جلسه روز گذشته کمیته داوران که به‌صورت معمول بعد از رقابت‌های لیگ برتر به بررسی تصمیمات داوران مختلف این دیدارها می‌پردازد، تصمیمات داوران در بازی‌های هفته دوازدهم بررسی شد. در بخشی از این جلسه نیز تصمیمات بنیادی‌فر در دیدار دربی که عقب‌افتاده از هفته پنجم و بین دیدارهای هفته دوازدهم برگزار شده بود، مورد ارزیابی قرار گرفته و تصمیمات اساسی این داور ازجمله پنالتی‌های مورد بحث در این دیدار همگی مورد تایید اعضای کمیته داوران قرار گرفت. تنها در صحنه خطای حامدی‌فر روی شهاب زاهدی اختلاف نظراتی با داور مسابقه به‌وجود آمده است و در غیر این صورت در تمامی صحنه‌های دیگر نظرات و تصمیمات بنیادی‌فر تایید شد.