تراکتور سومین برد متوالی را هم به دست آورد تا رقابت در صدر جدول برای کورس سهمیه آسیا گرمتر و حساس‌تر شود. تراکتور از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ماست، از آن تیم‌های ریشه‌دار که حضورشان برای هر کشور و هر فوتبالی نعمت است، از آن تیم‌ها که همیشه باید در اوج باشند تا فوتبال جان بگیرد. […]

- برد پرتلفات تراکتور؛ عادت بدی که باید ترک شود/ اول خود شما باید تغییر کنید آقای خمس!

تراکتور سومین برد متوالی را هم به دست آورد تا رقابت در صدر جدول برای کورس سهمیه آسیا گرمتر و حساس‌تر شود. تراکتور از پرطرفدارترین تیم‌های فوتبال ماست، از آن تیم‌های ریشه‌دار که حضورشان برای هر کشور و هر فوتبالی نعمت است، از آن تیم‌ها که همیشه باید در اوج باشند تا فوتبال جان بگیرد. در تراکتور خیلی کارها هنوز روی زمین مانده و خیلی چیزها تغییر نکرده که باید عوض شود. مثلاً اینکه شجاع خلیل‌زاده مدافع ثابت تیم ملی با کوله باری از تجربه در ۱۳ مسابقه ۷ کارت زرد می‌گیرد، اتفاق خوبی نیست و شجاع باید تغییر کند.

تراکتور این هفته ۱۰ نفره برد؛ از دقیقه ۴۹ صفا هادی اخراج شد، برای دومین بار در این فصل که این عادت هم باید عوض شود، اما بریس مهدی عبدی از آن ویژگی‌های خوبی بود که تکرار شد. یعنی تیمی که زیاد کارت می‌گیرد و همین حالا برای بازی بعدی سه بازیکن محروم دارد (شجاع خلیل‌زاده، صفا هادی و سعید کریم‌آذر در بازی بعدی این تیم مقابل ملوان به‌دلیل محرومیت غایب خواهند بود) عادت خوب هم دارد؛ مثل خونسردی مهاجم پرسپولیسی این تیم در محوطه جریمه!

پاکو خمس اما بعد از مسابقه چه می‌گوید؟ دوباره غرولند ودوباره ایراد؛ اینکه خسته شده از بس برای هر چیز کوچکی جنگیده و دیگر انرژی برای تمرین ندارد، اینکه زمین خراب است و امکانات کم و هزار مشکل دیگر بر سر راه تیم… خمس از یک فوتبال حرفه‌ای می‌آید و پسوند حرفه‌ای را روی لیگ ما دید که به ایران آمد، پس انتظار داشت اینجا هم همه چیز حرفه‌ای باشد. اما حالا که دیگر همه چیز را فهمیده! خود همین حرف‌های خمس هم از آن عادت‌های بدی است که باید تغییر کند! مسلماً او قبل از رسانه‌ای کردن هر جمله آن را در خفا با مسئولان تیمش در میان گذاشته اما اگر چیزی تغییر نکرده، یکبار گوشزد رسانه‌ای آن برای یک تلنگر کافی است. حالا دیگر خمس باید فهمیده باشد که در فوتبال ایران برخی چیزها تغییر نمی‌کنند!

پس او باید انتخاب کند؛ یا با همین شرایط می‌تواند کار کند و یا نه، اما اینکه در هر مصاحبه چنین حرف‌هایی بر زبان بیاورد مسلماً بر مشکلات تیمش خواهد افزود و قطعاً هیچ کمکی برای تغییر نخواهد کرد. اگر قرار باشد چیزی تغییر کند، بهتر است رفتار خود خمس باشد و تا آنجا که می‌تواند ایرادات فنی تیمش را بهبود بخشد.

منبع: خبـر ورزشی