به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند، بعدازظهر امروز سه شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی روسیه رفت و ۶ بر ۲ شکست خورد. در این دیدار که در سالن منیری مجموعه ورزشی طوبی شهر […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتسال ایران که خود را برای حضور در رقابت های جام ملت های آسیا آماده می کند، بعدازظهر امروز سه شنبه در دومین دیدار تدارکاتی خود به مصاف تیم ملی روسیه رفت و ۶ بر ۲ شکست خورد.

در این دیدار که در سالن منیری مجموعه ورزشی طوبی شهر لار استان فارس برگزار شد، ملی پوشان کشورمان نتوانستند پیروزی دیدار اول را تکرار کنند و متحل شکست سنگینی شدند. سعید احمد عباسی و محمدحسین درخشانی زننده گل‌های ایران در این مسابقه بودند.

بازیکنان ایران مغلوب دفاع متمرکز روسیه

تیم روسیه در حالی پا به این دیدار گذاشت که توانسته بود ضعف‌های خود را در خط دفاعی برطرف سازد و منسجم‌تر عمل کند.

در این مسابقه شاگردان وحید شمسایی در همان اوایل نیمه اول موفق شدند با گل سعید احمد عباسی از حریف قدرتمند خود پیش بیفتند اما در ادامه تیم روسیه موفق شد سه گل به ثمر برساند تا این دیدار در نیمه اول با نتیجه ۳ بر یک به سود روسیه به پایان برسد.

با آغاز نیمه دوم ملی‌پوشان ایران توانستند توسط محمدحسین درخشانی یکی دیگر از گل‌های خورده را جبران کنند و اختلاف را به حداقل برسانند اما دریافت دو گل دیگر موجب شد این دیدار در میانه نیمه دوم ۵ بر ۲ به سود روسیه شود.

در حالی که بازیکنان تیم ملی برای جبران گل‌های خورده جلو کشیده بودند اما این تیم روسیه بود که از روی یک ضربه آزاد در پشت محوطه ایران توانستند ششمین گل خود را هم به ثمر برسانند تا این دیدار در پایان با نتیجه ۶ بر ۲ به سود روسیه به پایان برسد.

به گزارش خبرنگار مهر، هفدهمین دوره جام ملت‌های فوتسال آسیا از ۲۹ فروردین تا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در تایلند برگزار می‌شود. چهار تیم حاضر در مرحله نیمه‌نهایی این مسابقات، سهمیه حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان را به دست می‌آورند. تیم ملی کشورمان که ۱۲ بار به مقام قهرمانی آسیا دست یافته بود در سال ۲۰۲۲ با شکست مقابل ژاپن از رسیدن به عنوان قهرمانی بازماند.

تیم ملی فوتسال ایران در گروه D جام ملت‌های آسیا با تیم‌های کویت، بحرین و افغانستان هم گروه است.

تیم ملی فوتسال ایران با هدف آمادگی برای حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا دو دیدار تدارکاتی با تیم فوتسال روسیه تدارک دیده بود که نخستین مسابقه شامگاه دوشنبه با نتیجه ۳ بر ۲ برابر حریف خود به پیروزی رسید اما دیدار دوم را باخت.

منبع: مـهر