استقلال خوزستان ۲ – ۲ پرسپولیس تهران/ نتیجه لحظه به لحظه
استقلال خوزستان ۲ – ۲ پرسپولیس تهران/ نتیجه لحظه به لحظه

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پرسپولیس رفته است. ترکیب استقلال خوزستان: فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی، بهروز بارانی و جواد آقایی پور سرمربی: سیروس پورموسوی ترکیب پرسپولیس: […]

در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال ایران، تیم استقلال خوزستان از ساعت ۱۵ در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف پرسپولیس رفته است.

ترکیب استقلال خوزستان:

فرزین گروسیان، عقیل کعبی، محمد طیبی، محمود مطلق‌زاده، متین کریم‌زاده، حسین ساکی، علیرضا خوشکفا، علیرضا کاظمی، حسین احمدی، بهروز بارانی و جواد آقایی پور

سرمربی: سیروس پورموسوی

ترکیب استقلال خوزستان

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی‌زادگان، علی نعمتی، مسعود ریگی، میلاد سرلک، سعید صادقی، مهدی ترابی، امید عالیشاه، محمد عمری و شهاب زاهدی

سرمربی: یحیی گل‌محمدی

ترکیب پرسپولیس تهران

داوران: امیر عرب براقی، فرهاد مروجی، محمدعلی پورمتقی، میثم حیدری – ناظر: اسماعیل صفیری

گزارش مسابقه: 

دقیقه ۶: در نخستین موقعیت مسابقه، جواد آقایی پور با ضربه سر پرسپولیسی‌ها را غافلگیر کرد و دروازه بیرانوند فرو ریخت.

دقیقه ۲۱: موقعیت حساس برای عمری که این بازیکن نتوانست ضربه نهایی خود را بزند و نقش بر زمین شد و داور دستور به ادامه کار داد.

دقیقه ۳۲: اعلام پنالتی برای پرسپولیس. سانتر عالیشاه از نقطه کرنر، باعث شد حسین ساکی، سرلک را در محوطه جریمه سرنگون کند و مانع ادامه حرکتش شود و عرب براقی نقطه پنالتی را نشان داد. بعد از این تصمیم داور، سیروس پورموسوی تیمش را دقایقی بیرون کشید و جریان بازی متوقف شد. در ادامه بعد از گذشت شش دقیقه استقلال خوزستان به زمین برگشت و بازی ادامه یافت.

دقیقه ۴۰: محمد حسین کنعانی زادگان پشت ضربه پنالتی قرار گرفت و شوتش را برخلاف جهت دروازه بان حریف وارد دروازه کرد تا بازی مساوی شود.

دقیقه ۴۲ و بعد از شروع مجدد مسابقه، هواداران استقلال خوزستان که از تصمیم داور عصبانی بودند، اشیایی به سمت زمین پرتاب کردند که باعث توقف مجدد مسابقه شد.

در نهایت پس از هشت دقیقه توقف مسابقه، با دستور ناظر مسابقه، دو تیم به زمین برگشتند و در دقیقه ۵۳ نیمه نخست، بازی مجدد آغاز شد.

در چهاردهمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه نخست شوت محکم مهدی ترابی را دروازه بان استقلال با جای‌گیری مناسب دفع کرد.

دقیقه ۱۵ وقت‌های تلف شده، محمد عمری با یک پاس عالی با دروازه بان حریف تک به تک شد، اما در آستانه ورود به محوطه جریمه استقلال، زمین خورد و این فرصت فوق العاده را به راحتی از دست داد.

در نهایت نیمه نخست پس از گذشت ۶۰ دقیقه، به پایان رسید.

نیمه دوم:

نیمه دوم تقریبا پس از گذشت نیم ساعت در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه آغاز شد. تیم داوری که در نیمه نخست به شدت مورد توهین هواداران تیم میزبان قرار گرفته بود، با ۱۵ دقیقه تاخیر در نیمه دوم به زمین آمد تا تیم‌ها به جای ۱۵ دقیقه، ۳۰ دقیقه استراحت کنند.

دقیقه ۴۹ استقلال خوزستان، میزبان بازی به مانند دقایق نخست نیمه اول، در دقایق ابتدایی نیمه دوم بازهم به گل رسید. ارسال از سمت راست و ضربه سر باعث شد تا توپ در شش قدم دروازه پرسپولیس به آقایی پور برسد و این بازیکن بازهم روی تعلل و اشتباه بیرانوند، تیمش را به گل رساند.

دقیقه ۵۵: شوت نه چندان محکم شهاب زاهدی از کنار دروازه استقلال خوزستان به بیرون رفت.

دقیقه ۶۲: خطا برای پرسپولیس در جناح راست با سانتر خوب ترابی همراه شد و ضربه سر خطرناک کنعانی زادگان با برخورد به مدافعان با اختلاف کم به کنار دروازه رفت.

دقیقه ۶۶: نبیل باهویی درون محوطه جریمه استقلال خوزستان صاحب توپ شد و قصد سانتر داشت، اما توپش به دست باز مدافع استقلال خوزستان برخورد کرد، اما داور برخلاف پرسپولیسی‌ها اعتقادی به پنالتی نداشت.

دقیقه ۶۸: نبیل باهویی گل دوم پرسپولیس را زد. سانتر عالی سروش رفیعی از نقطه کرنر روی سر عالیشاه نشست و او با یک اثر روی توپ، آن را به تیر دوم فرستاد و مهاجم تازه وارد سرخ‌ها با یک ضربه سر شیرجه‌ای دروازه را باز کرد.

باشگاه خبرنگاران