طوفان سپاهان به هوادار هم رحم نکرد/ شاگردان مورایس صدرنشین شدند
طوفان سپاهان به هوادار هم رحم نکرد/ شاگردان مورایس صدرنشین شدند

تیم فوتبال سپاهان در هفته سیزدهم لیگ برتر موفق شد با پیروزی پر گل برابر هوادار به صدر جدول صعود کند.

به گزارش زیرنویس، تیم‌های فوتبال هوادار تهران و سپاهان اصفهان در هفته سیزدهم لیگ برتر از ساعت ۱۴ امروز سه شنبه در ورزشگاه پاس با قضاوت روح الله شریفی به مصاف هم رفتند که این بازی در پایان با برتری ۵ بر صفر تیم سپاهان به پایان رسید. رامین رضائیان، شهریار مغانلو (دوبار)، کاوه رضایی و رضا اسدی گلزنان سپاهان در این دیدار بودند.

پیام نیازمند، برایان دابو، هادی محمدی، رامین رضائیان، میلاد زکی‌پور (۸۸- علی احمدی) جواد حسین نژاد (۶۷- آریا یوسفی)، محمد کریمی، محمد قربانی، شهریار مغانلو (۶۷- عیسی آل کثیر)، رضا شکاری (۶۷- کاوه رضایی) و رضا اسدی ترکیب تیم سپاهان را در این مسابقه تشکیل دادند.

علیرضا حقیقی، فریبرز گرامی، علی ملکوتی خواه، صائب محبی، محسن سفید چقایی، مرتضی منصوری، محمد عباسی، قائم اسلامی خواه، داریوش شجاعیان (۷۰- فرهاد زاوشی)، مهدی گودرزی و عبدالکریم اسلامی هم بازیکنان هوادار در این مسابقه بودند.

شروع طوفانی سپاهان با گلزنی رضائیان

همانطور که انتظار می‌رفت، سپاهان پر قدرت بازی را آغاز کرد و خیلی زود در دقیقه ۹ توسط رامین رضائیان به گل رسید. بازیکنان سپاهان با پاس‌کاری های منظم توپ را به رضائیان در محوطه جریمه رساندند که با دخالت فریبرز گرامی همراه شد و این بازیکن توپ را در اختیار گرفت اما توسط رضا اسدی و شهریار مغانلو محاصره و همین موضوع باعث شد که توپ را لو دهد و در این میان توپ دوباره به رضائیان رسید و او توانست خیلی زود دروازه هوادار را باز کند.

پس از این گل سپاهانی‌ها باز به سمت دروازه هوادار حمله ور شدند و از سمت راست رامین رضائیان توپ را در محوطه جریمه به مغانلو رساند اما شوت این بازیکن از قدرت کافی برخوردار نبود و حقیقی آن را به خوبی مهار کرد.

سپاهانی‌ها که کاملاً توپ و زمین بازی را در اختیار داشتند، در دقیقه ۲۳ ضد حمله‌ای را ترتیب دادند و برایان دابو توپ را به مغانلو رساند و او توانست گل دوم سپاهان را به ثمر برساند تا حساب کار دو بر صفر شود.

در دقایق پایانی نیمه اول مدافعان سپاهان روی مغانلو در محوطه جریمه مرتکب خطا شدند که داور پنالتی اعلام کرد و خود مغانلو با قرار گرفتن در پشت توپ توانست گل سوم را برای سپاهان به ثمر برساند تا نیمه اول این بازی با برتری ۳ بر صفر زردپوشان به پایان برسد.

تلاش نافرجام هوادار در نیمه دوم

در نیمه دوم این مسابقه تیم هوادار برای جبران نتیجه تلاش کند اما این اتفاق رقم نخورد و سپاهان باز هم کنترل توپ و میدان را در اختیار گرفت و در دقیقه ۶۶ موفق شد برای بار چهارم دروازه هوادار را باز کند که این گل با اعلام کمک داور آفساید اعلام شد.

در دقیقه ۷۹ تیم فوتبال سپاهان حرکت رو به جلوی بازیکنان سپاهان و پاس در عمق «دابو» به کاوه رضایی رسید و او هم با یک ضربه دقیق موفق شد توپ را به تور دروازه هوادار برساند و نتیجه بازی را ۴ بر صفر کند.

در هشتاد و پنجمین دقیقه این مسابقه، پاس در عرض رامین رضائیان با دفع مدافع سپاهان و سپس پاس گل عیثی آل کثیر به رضا اسدی رسید و او هم توانست با یک ضربه دقیق برای بار پنجم دروازه هوادار را باز کند.

این دیدار در نهایت با نتیجه ۵ بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید تا زردپوشان اصفهانی با ۲۷ امتیاز صدر جدول را از آن خود کنند و هوادار هم با ۱۰ امتیاز در رده دوازدهم قرار بگیرد.

منبع: مـهر