اخطار علی خطیر به دبیرکل فدراسیون؛ آخرین بارت باشد چنین کاری می کنی!
اخطار علی خطیر به دبیرکل فدراسیون؛ آخرین بارت باشد چنین کاری می کنی!

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران با اشاره به اتفاقات رخ داده در خصوص خبر جعل نامه فدراسیون توسط این باشگاه گفت: به ممبینی اخطار می دهم که آخرین بارش باشد چنین کاری را می کند.

 

به گزارش زیرنویس، علی خطیر پس از پیروزی پر گل مقابل نساجی مازندران اظهار داشت: بازی بسیار خوبی را انجام دادیم و با بازیکنان با غیرت و کادر فنی قوی توانستیم مقابل نساجی پیروز میدان شویم. هرچند نساجی هم تیم دوم و شهر من است اما امیدوارم این پیروزی‌های پر گل در بازی‌های بعدی استقلال رخ بدهد تا با همین رویه با موفقیت پیش برویم.

وی در خصوص انتشار نامه علیه باشگاه استقلال مبنی بر جعل سربرگ فدراسیون فوتبال گفت: من خیلی متأسفم برای یک مقام ارشد فدراسیون فوتبال که جرأت کرده است یک نامه با عنوان جعل به حراست فدراسیون فوتبال ارائه دهد. با آقای تاج هم در این خصوص صحبت کرده‌ام و او هم به من قول داده است تا این موضوع را به صورت جدی پیگیری کند. زدن چنین نامه‌ای اصلاً به نظرم درست نبوده و انتشار آن هم یک خیانت است، هزاران نامه محرمانه در فدراسیون فوتبال وجود دارد که رسانه‌ای نمی‌شود. اما این که بعد از دربی با فشارهای باشگاه پرسپولیس این نامه منتشر شده است قابل توجه است.

خطیر افزود: چگونه عوامل مهم باشگاه پرسپولیس به این نامه‌ها در دسترس پیدا کرده‌اند؟ من با اکثر خبرگزاری‌ها که این نامه را منتشر کردند صحبت کرده ام و همه آنها اذعان داشتند که نامه را از سوی یکی از عوامل مهم باشگاه پرسپولیس دریافت کرده و منتشر کردند. من اسمی از کسی نمی‌آورم اما کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال این موارد را پیگیری خواهد کرد. باید مشخص شود که چرا چنین نامه‌ای را با هدف منتشر کردند.

مدیرعامل استقلال در واکنش به این موضوع ادامه داد: من چنین موضوعی را قبول نمی‌کنم که در فدراسیون فوتبال که روزانه نامه‌های زیادی در دسته محرمانه می‌آید و می‌رود چنین نامه‌ای با این شیوه منتشر کنند.

وی درباره رابطه خود و هدایت ممبینی دبیر کل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: هیچ رابطه دوستانه‌ای با ممبینی ندارم اما این دلیل نمی‌شود که مسائل شخصی خود را وارد کار می‌کند. من به ممبینی اخطار می‌دهم که این آخرین باری باشد که دست به چنین کاری میزند. چرا که اگر چنین موضوعی تکرار شود پاسخ باشگاه استقلال به گونه دیگری خواهد بود.

خطیر با اشاره به تقویت تیم استقلال تهران در نیم فصل دوم گفت: قطعاً در نیم فصل دوم تیم استقلال را تقویت خواهیم کرد و امیدوارم بتوانیم در این مسیر موفقیت بمانیم. نگرانی من تنها این حاشیه‌های مو سنگ اندازی هایی است که علیه باشگاه استقلال درست می‌کنند است چرا که همه این موضوعات باعث می‌شود تا از مسیر خود دور شود. به همه کسانی هم که به دنبال ایجاد حاشیه هستند اخطار می‌دهم که باشگاه استقلال در قبال ادامه این اتفاقات سکوت نخواهد کرد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در پایان درباره رابطه خود و رئیس فدراسیون فوتبال گفت: این که من با تاج رابطه دوستانه دارم برای امروز و دیروز نیست، تاج هم اینقدر حرفه‌ای است که مسائل دوستانه را دخالت در کار نمی‌دهند. از دوستانی هم که به دنبال ایجاد حاشیه هستند می‌خواهم به فکر ضعف تیم خود باشند و در مورد تیم خود صحبت کنند. من اجازه نمی‌دهم دیگر در خصوص باشگاه استقلال و هوادران با ارزش این تیم هر چیزی که می‌خواهید بگویند.

منبع: مـهر