هشدار شدیداللحن نماینده مجلس به دولت درباره فساد دبش در واردات برنج
هشدار شدیداللحن نماینده مجلس به دولت درباره فساد دبش در واردات برنج

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تاکید کرد که فسادی مانند چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است. به گزارش «اطلاعات آنلاین»، علی اصغر باقرزاده در نشست علنی امروز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات کشاورزان شمال کشور،تاکید کرد: آقای رئیسی؛ صدای مظلومیت […]

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس تاکید کرد که فسادی مانند چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است.

- هشدار شدیداللحن نماینده مجلس به دولت درباره فساد دبش در واردات برنج

به گزارش «اطلاعات آنلاین»، علی اصغر باقرزاده در نشست علنی امروز سه‌شنبه، ۲۸ آذرماه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با اشاره به مشکلات کشاورزان شمال کشور،تاکید کرد: آقای رئیسی؛ صدای مظلومیت و ظلم صورت گرفته به کشاورزان برنجکار را نشنیده‌اید؟ امروز نه تنها وعده هایی که داده شده است عملی نشده و برنج در انبارها مانده است، بلکه شاهدیم  که قیمت بسیاری از موارد مورد نیاز برای کشاورزان  افزایش داشته است.

باقرزاده در ادامه افزود: امروز هزینه آب بها، هزینه کود و سم، هزینه ماشین آلات کشاورزی و بسیاری از موارد دیگر سرسام آور شده است؛ لذا حداقل هزینه‌های تمام شده کشاورز را برنامه‌ریزی کنید تا کاهش یابد؛ به عنوان مثال ایجاد چاه‌های کشاورزی را در دستورکار قرار دهید تا حداقل مشکل سوخت کشاورزان حل شود.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس با اشاره به موضوع واردات برنج، تصریح کرد: درخواست دارم گشت ارشاد خود را به موضوع واردات برنج اختصاص دهید که البته بنده معتقدم شبیه موضوع چای دبش در موضوع واردات برنج هم صورت گرفته است. آقای رئیس جمهور وقتی تا ۳ میلیون تن برنج تولید کردیم؛ برای چه ۲ میلیون تن برنج وارد شده است؟ موضوع این است که این دو میلیون تن برنج را چه کسی وارد کرده است؟ آیا نیاز کشور ما ۲ میلیون تن برنج است که وارد شود؟ آقای رئیس جمهور ؛این دو میلیون تن برنج با چه ارزی وارد شده است؟ در حالی که ما امروز برای واردات دارو دچار مشکل تامین ارز هستیم؛ لذا از دستگاه‌های نظارتی درخواست دارم در این موضوع واردات برنج و ارزهای تعلق یافته ورود پیدا کنند.

منبع: اطلاعات انلاین