به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام ۱۲ موشک را از سمت لبنان به سوی پادگان هوایی «کریات شمونه» در شمال اراضی اشغالی شلیک کرد. قسام اعلام کرد که این حمله موشکی در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام شده است. در نتیجه این عملیات آژیر هشدار در کریات […]

به گزارش زیرنویس به نقل از الجزیره، گردان‌های قسام ۱۲ موشک را از سمت لبنان به سوی پادگان هوایی «کریات شمونه» در شمال اراضی اشغالی شلیک کرد.

قسام اعلام کرد که این حمله موشکی در پاسخ به جنایت‌های صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان در نوار غزه انجام شده است.

در نتیجه این عملیات آژیر هشدار در کریات شمونه و چندین منطقه اشغالی در الجلیل علیا به صدا درآمد.

سامانه دفاع موشکی گنبدآهنین تلاش کرد این موشک‌ها را رهگیری کند. برخی از این موشک‌های پدافندی در آسمان روستاهای مرزی در بخش شرقی نوار مرزی جنوب لبنان منفجر شدند.

حزب‌الله لبنان اعلام کرد که یک تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف موضع صهیونیستی مالکیه هدف قرار داده و علاوه بر انهدام این تانک، نظامیانی را که سوار بر این جنگ‌افزار بوده‌اند به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

علاوه بر این حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ تن از مبارزان مقاومت اسلامی لبنان در جریان درگیری با رژیم صهیونیستی و در راه قدس به شهادت رسیده‌اند.

از سوی دیگر توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک‌های بلیدا، محیبیب، عیترون، حولا، مرکبا، الطیبه، تل دبین، سهل مرجعیون، تل العویضه و میس الجبل را در جنوب لبنان گلوله‌باران کرد.

پیش از این نیز رسانه‌های عبری زبان اعلام کردند که منطقه‌های شمالی اراضی اشغالی به صورت هم‌زمان با پهپاد و موشک‌های ضدزره هدف گرفته شده‌اند.

منبع: مـهر