به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، منابع میدانی در غزه تأیید کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی بیش از ۱۳ نفر از اعضای یک خانواده را در خانه خانواده عنان در مقابل چشمان کودکان و زنان در شمال غزه اعدام کردند. خانواده عنان نیز در مقابل برج الجلاء در مرکز شهر غزه از تمامی سازمان‌های […]

به گزارش زیرنویس به نقل از المیادین، منابع میدانی در غزه تأیید کردند که نیروهای اشغالگر صهیونیستی بیش از ۱۳ نفر از اعضای یک خانواده را در خانه خانواده عنان در مقابل چشمان کودکان و زنان در شمال غزه اعدام کردند.

خانواده عنان نیز در مقابل برج الجلاء در مرکز شهر غزه از تمامی سازمان‌های بین المللی درخواست کردند که به دلیل وجود تعداد زیادی شهید و مجروح به وضعیت آن‌ها توجه کنند و جنایات اشغالگران را در نظر بگیرند.

خبرنگار المیادین همچنین گزارش داده است که هواپیماهای اشغالگران خانه‌ای را در وسط اردوگاه شبوره در مرکز شهر رفح بمباران کردند.

هلال احمر فلسطین نیز اعلام کرد که دو فلسطینی بر اثر اصابت گلوله نیروهای اشغالگر در شمال شهر عسیره در شمال نابلس زخمی شدند.

همچنین هواپیماهای اشغالگر رژیم صهیونیستی یک سری حملات خشونت آمیز را به شهر رفح در جنوب نوار غزه انجام دادند.

ازسوی دیگر، اظهارات نفرت آمیز و ضدانسانی در تل آویو علیه فلسطینی‌ها همچنان ادامه دارد و به تازگی «زوی یحزقلی»، تحلیلگر سیاسی اسرائیلی در شبکه ۱۳ تلویزیون این رژیم در سخنانی تاکید کرد که باید ضربه‌ای سخت و قاطع وارد می‌کردیم و در روز اول جنگ ۱۰۰ فلسطینی را به قتل می‌رساندیم و پس از آن به سمت آتش‌بس و مبادله اسرا پیش می‌رفتیم.

نژادپرستی همواره یکی از وجوه بارز رژیم صهیونیستی بوده است. پیش از این، «نعیم جینه»، فعال و مبارز سابق علیه نظام آپارتاید و تبعیض نژادی در آفریقای جنوبی در مقاله‌ای در سایت فرانسوی OrientXXI به مقایسه تبعیض و نژادپرستی در آفریقای جنوبی و فلسطین اشغالی پرداخته و اینگونه نتیجه‌گیری کرده بود که تبعیض نژادی علیه فلسطینیان به مراتب بدتر از دوران نظام آپارتاید در آفریقای جنوبی است.

منبع: مـهر