به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بامداد روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، در محدوده خیابان سازمان آب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های […]

به گزارش زیرنویس، سرهنگ علی قاسم پور رئیس پلیس پیشگیری پایتخت اظهار کرد: بامداد روز گذشته ماموران کلانتری ۱۱۸ ستارخان در راستای اجرای طرح ارتقا امنیت اجتماعی ، در محدوده خیابان سازمان آب تهران در حال گشت‌زنی بودند که به یک دستگاه خودروی پراید نوک مدادی که راننده آن به آهستگی از کنار خودرو های پارک شده در کنار خیابان عبور می کرد مشکوک می شوند.

وی افزود: در همین حین سرنشین پراید از خودرو پیاده و اقدام به باز کردن در خودروی پارک شده می کند که ماموران سریعا وارد عمل شده و اقدام به دستگیری متهمان می کنند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی از محل متواری و با حرکات مارپیچ به سایر خودروی‌های عبوری آسیب زد.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه با آغاز عملیات تعقیب و گریز راننده خودرو توجهی به فرمان های پلیسی نمی کرد ادامه داد: ماموران با ایجاد طرح مهار و قانون بکارگیری سلاح خودروی پراید را متوقف و هر دو متهم را دستگیر کردند.

سرهنگ قاسم پور افزود: از صندوق عقب خودروی متهمان علاوه بر آلات و ادوات سرقت، اموال سرقتی شامل محتویات خودرو و  یک قبضه سلاح سرد کشف شد.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: متهمان پس از انتقال به کلانتری در تحقیقات ابتدایی به جرم خود مبنی بر سرقت محتویات و لوازم خودرو در سطح معابر تهران در ساعات پایانی شب در خیابان های خلوت تهران و ۴۰ فقره سرقت مشابه دیگر اعتراف کردند.

وی افزود: متهمان دارای سوابق متعدد کیفری با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی برای کشف جرائم احتمالی و جزئیات پرونده در اختیار کارآگاهان پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

منبع خبر: رکنـا