به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی امشب در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال متحمل شکست ۴ بر صفر شد. پس از این مسابقه در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی با کسب ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند، این مربی از سمت خود استعفا کرد. […]

 

ساکت الهامی, سرمربی جدیدنساجی قایمشهر - الهامی جایگزین رحمتی در نساجی؟

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، تیم فوتبال نساجی امشب در آخرین بازی هفته سیزدهم لیگ برتر مقابل استقلال متحمل شکست ۴ بر صفر شد.

پس از این مسابقه در شرایطی که شاگردان مهدی رحمتی با کسب ۹ امتیاز در رتبه پانزدهم جدول قرار دارند، این مربی از سمت خود استعفا کرد.

هرچند مسئولان باشگاه نساجی تاکنون موضعی درمورد این استعفا اعلام نکرده‌اند اما به نظر می‌رسد رحمتی ۳ بازی مانده به پایان نیم فصل از تیم مازندرانی جدا شود.

یکی از گزینه‎‌های محتمل جایگزینی رحمتی در نساجی ساکت الهامی است که ارتباط خوبی با رضا حدادیان مالک و هواداران این باشگاه دارد.

این سرمربی که تنها قهرمانی تاریخ نساجی در جام حذفی را رقم زده در حال حاضر شرایط نامناسبی در مس رفسنجان دارد زیرا تیمش در ۴ بازی اخیر شکست خورده و با ۱۴ امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ قرار گرفته است.

الهامی در نشست خبری پس از بازی با ملوان اعلام کرد”قصد استعفا داشتم اما به دلیل فحاشی برخی هواداران این کار را انجام نمی‌دهم و می‌مانم تا مس را درست کنم.”

از طرفی با توجه به قرارداد ۲ ساله او با رفسنجانی‌ها، اگر الهامی قصد قطع همکاری با مس را داشته باشند، باید از لحاظ مالی با این تیم به توافق برسد.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا