مهدی علیزاده ، در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای خرید اتوبوس‌های چینی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هستند، گفت: بخشی از این اتوبوس‌ها به مانند اتوبوس‌های فعلی که در مسیر تندرو فعالیت دارند؛ ۱۸ متری هستند. وی با بیان اینکه مذاکرات با هیأت چینی انجام شد و تنظیم مشخصات فنی اتوبوس‌ها در […]

مهدی علیزاده ، در مورد آخرین اقدامات انجام شده برای خرید اتوبوس‌های چینی با بیان اینکه این اتوبوس‌ها ۲۰۰۰ دستگاه اتوبوس برقی هستند، گفت: بخشی از این اتوبوس‌ها به مانند اتوبوس‌های فعلی که در مسیر تندرو فعالیت دارند؛ ۱۸ متری هستند.

وی با بیان اینکه مذاکرات با هیأت چینی انجام شد و تنظیم مشخصات فنی اتوبوس‌ها در شهرداری تهران نیز به سرانجام رسید، افزود: تحقق این مهم در گروی همکاری و حمایت همه جانبه دولت در زمینه‌های مختلف است که امیدواریم مدیریت شهری از آن بهره‌مند شود. 

وی با بیان اینکه اتوبوس‌های ۱۸ متری به دلیل طولشان می بایست در خطوط تندرو فعالیت کنند، ادامه داد: اتوبوس‌های جدید به محض ورود در کنار اتوبوس‌های فعلی در خطوط تندرو فعالیت خواهند کرد؛ چراکه در حال حاضر اتوبوس‌های تندرو تعداد کمی دارند و با ورود اتوبوس‌های جدید، سرعت و کیفیت خدمت رسانی افزایش می یابد.

بدعهدی شرکت دلیل عدم ورود اتوبوس برقی به خط بهارستان _ جمهوری 

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد سرانجام ورود اتوبوس‌های برقی که قرار بود در خط بهارستان-جمهوری به کار گرفته شوند، نیز افزود: به دلیل بدعهدی شرکت مربوطه هنوز این اتوبوس‌ها در سامانه حمل و نقلی به کار گرفته نشده‌اند و شرکت مربوطه قول داده تا ۲۲ بهمن ماه حداقل ۲۰ دستگاه اتوبوس را وارد و در خط مربوطه به کار بگیرند.

 

منبع خبر: رکنـا