رئیس سازمان سنجش تحت تعقیب قضایی قرار گرفت؟
رئیس سازمان سنجش تحت تعقیب قضایی قرار گرفت؟

اعتماد آنلاین نوشت: محمد سرگزی، نماینده مردم زابل و زهک، با بیان اینکه مدیری که رأی دیوان عدالت اداری را تمکین نکرده به دلیل عدم اجرای رأی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد گفت: از دیوان عدالت اداری خواهش می‌کنم صرف نظر از فضاهای آلوده‌ای که برخی مدیران ایجاد یا در فضای سیاسی به وجود می‌آید […]

استعفا رییس سازمان سنجش, ریس سازمان سنجش, سازمان سنجش - رئیس سازمان سنجش تحت تعقیب قضایی قرار گرفت؟

اعتماد آنلاین نوشت: محمد سرگزی، نماینده مردم زابل و زهک، با بیان اینکه مدیری که رأی دیوان عدالت اداری را تمکین نکرده به دلیل عدم اجرای رأی باید مورد رسیدگی قرار بگیرد گفت: از دیوان عدالت اداری خواهش می‌کنم صرف نظر از فضاهای آلوده‌ای که برخی مدیران ایجاد یا در فضای سیاسی به وجود می‌آید قاطعانه به رسالت خود عمل کند.

سرگزی درباره استعفای رئیس سازمان سنجش در اعتراض به حکم دیوان عدالت اداری اظهار کرد: اگر قرار باشد مدیران ما به قانون تمکین نکنند نمی‌توان از مردم انتظار داشته باشیم که به قانون عمل کنند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه رفتار مدیران ما باید مطابق قانون باشد گفت: مدیری که برای نپذیرفتن قانون استعفا می‌دهد ضمن اینکه باید با استعفایش موافقت شود، مراجع قضایی نیز باید با او برخورد کنند.

او ادامه داد: مدیر با این رفتار عملاً پا روی قانون می‌گذارد و اعلام می‌کند قانون را قبول ندارد. به موجب قانون یک مرجعی برای یک موضوعی دارای صلاحیت است، تصمیمات این مرجع نیز باید از سوی دستگاه‌های اجرایی مورد قبول قرار بگیرد و اجرا شود.

او با اشاره به اینکه استعفای رئیس سازمان سنجش فرار رو به جلو است و باید با مجازات انفصال از خدمات دولتی روبه‌رو شود گفت: برخی مطالب در استعفانامه آقای پورعباس عین افتراست، دادستان تهران باید ورود کند و رئیس سازمان سنجش تحت تعقیب قرار بگیرد.

منبع: اطلاعات انلاین