پس از این‌که حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس در سال ۹۳ انتخاب شد و جای علی دایی را گرفت، از مجتبی محرمی دعوت کرد به عنوان یکی از دستیارانش در تمرینات حاضر شود و محرمی هم این کار را کرد اما پس از مدتی ترجیح داد دیگر به تمرین پرسپولیس نرود! آقامجتبی در […]

پس از این‌که حمید درخشان به عنوان سرمربی جدید پرسپولیس در سال ۹۳ انتخاب شد و جای علی دایی را گرفت، از مجتبی محرمی دعوت کرد به عنوان یکی از دستیارانش در تمرینات حاضر شود و محرمی هم این کار را کرد اما پس از مدتی ترجیح داد دیگر به تمرین پرسپولیس نرود!

آقامجتبی در مصاحبه‌ای که ۲۹ آذر ماه سال ۱۳۹۳ در زیرنویس منتشر شد پیرامون دلیل عدم رغبت خود برای حضور در تمرین پرسپولیس گفت: آقای درخشان لطف کرد و از من خواست تا در تمرینات حاضر شوم من هم قبول کردم ولی احساس می‌کنم دیگر بهتر است سر تمرین نروم چون پرسپولیس هیچ حرفی از عقد قرارداد با من نزده است. بالاخره زندگی من هم خرج دارد و در چنین شرایطی و با این وضعیت ترجیح می‌دهم دیگر سر تمرین نروم چون بیشتر از این نمی‌توانم روی هوا باشم! طفلکی حمید درخشان لطف کرد و از من دعوت کرد اما نمی‌خواهم مزاحم سرمربی پرسپولیس باشم. الان که هستم، این‌گونه برخورد می‌کنند اما وقتی از این دنیا رفتم، روی شانه دوستانم تابوت من را در امجدیه می‌چرخانند و تمام. اصلا احساس می‌کنم پرسپولیس من را زنده نمی‌خواهد!

محرمی در ادامه این مصاحبه با اشاره به شرایط بازیکنان پرسپولیس گفت: پرسپولیس باید تقویت شود و برخی از بازیکنان این تیم اصلا در حد نام چنین باشگاه بزرگی نیستند. باید ۸ بازیکن پرسپولیس را بیاندازند بیرون و به جای آن‌ها نفرات جدیدی جذب شوند تا تیم تقویت شود.

گفتنی است پرسپولیس در لیگ چهاردهم حرفه‌ای نتوانست با حمید درخشان نتایج خوبی بگیرد و قبل از پایان این مسابقات، مدیریت وقت باشگاه او را کنار گذاشت تا زمینه برای حضور برانکو ایوانکوویچ فراهم شود.

زیرنویس‌گردی| باید ۸ بازیکن را از پرسپولیس بیرون بیاندازند/ پرسپولیس محرمی زنده را نمی‌خواهد!

منبع: خبـر ورزشی