به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهداد سلیمی درباره ابطال مجوز حواله خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عالی کشور اظهار داشت: اگر این اتفاق برای تمام ورزشکاران باشد خوب است، چون ورزشکاران تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. اگر حمایت‌ها از همه ورزشکاران باشد و تبعیض نباشد، مسلماً همه حمایت می‌کنند. وی ادامه داد: در سال‌های گذشته […]

- اگر دادن حواله خودرو بدون تبعیض باشد، اعتراضی هم نمی‌شود

به گزارش گروه ورزشی پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس، بهداد سلیمی درباره ابطال مجوز حواله خودروی فوتبالیست‌ها توسط دیوان عالی کشور اظهار داشت: اگر این اتفاق برای تمام ورزشکاران باشد خوب است، چون ورزشکاران تلاش می‌کنند و زحمت می‌کشند. اگر حمایت‌ها از همه ورزشکاران باشد و تبعیض نباشد، مسلماً همه حمایت می‌کنند.

وی ادامه داد: در سال‌های گذشته هم برای برخی رشته‌های دیگر این موضوع وجود داشت. به نظر من اگر این کار به صورت قانون باشد و برای همه قهرمانان باشد، دیگر شاهد اعتراض هم نخواهید بود.

نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری در مورد بحث حکمیت ورزش گفت: در آخرین مجمع کمیته ملی المپیک هم در مورد آن صحبت شد و در حال بررسی است. نباید اینطور باشد که به یک جایی قدرت بدهیم و بعد از آن نتوانیم کنترلش کنیم. باید با ریزه کاری همه جوانب بررسی شود. این اتفاق خوبی نبود که بخواهیم نپخته و بدون بررسی از مجمع مصوبه بگیریم. حالا قرار است برای مجمع بعدی این موضوع آماده شده و در صورت نهایی بودن تصویب شود.

انتهای پیام/

منبع: ایسـنا