به گزارش زیرنویس، شش دیدار هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۹ آذر) در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری می‌شود. در سومین دیدار این روز تیم طبیعت در سالن شهید بیضایی میزبان سایپا تهران بود و سه بر صفر حریف را شکست […]

به گزارش زیرنویس، شش دیدار هفته دوازدهم دور رفت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران امروز (چهارشنبه ۲۹ آذر) در شهرهای سیرجان، گنبد، اسلامشهر، رامسر، مشهد و ارومیه پیگیری می‌شود. در سومین دیدار این روز تیم طبیعت در سالن شهید بیضایی میزبان سایپا تهران بود و سه بر صفر حریف را شکست داد.

شاگردان وادی در ست‌های اول تا سوم با امتیازات ۲۵ بر ۲۱، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۲۰ سایپا را شکست دادند تا به هفتمین برد خود دست یابند. با کسب این پیروزی طبیعت با هفت برد و ۲۱ امتیاز فعلاً راهی جایگاه پنجم جدول خواهد شد تا پایان مسابقات هفته دوازدهم رتبه‌بندی نهایی تیم‌ها را مشخص کند.

سایپا تهران هم با تک برد خود و ۶ امتیاز در انتهای جدول باقی خواهد ماند.

همچنین در دیگر بازی این هفته، سالن مهران مشهد میزبان چهارمین دیدار این هفته لیگ برتر مردان بود و تیم نیان الکترونیک خراسان با چادرملو اردکان روبرو شد که شاگردان حامد صمدی به رغم شکست در ست نخست، سه بر یک به پیروزی رسیدند.

چادرملو در ست اول ۲۵ بر ۱۹ به پیروزی رسید، اما در سه ست بعدی به ترتیب با امتیازهای ۲۵ بر ۱۲، ۲۵ بر ۱۹ و ۲۵ بر ۱۷ مغلوب میزبان شد تا ششمین شکست خود را تجربه کند و تعداد بردها و باخت‌های این تیم یکسان شود. نیان نیز با کسب پنجمین برد، ۱۸ امتیازی شد و با یک پله صعود در جدول به رتبه نهم رفت.

منبع: مـهر