ابراهیم حاجیوندشصتی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های کم‌بضاعت اندیمشک کرد. مسئول قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی شهید سلیمانی اندیمشک، افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، […]

- توزیع ۲۰۰ بسته ویژه شب یلدا بین خانواده‌های کم‌بضاعت اندیمشک

ابراهیم حاجیوندشصتی، در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی زیرنویس در اندیمشک اظهار کرد: در آستانه شب یلدا، قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اقدام به توزیع ۲۰۰ بسته غذایی بین خانواده‌های کم‌بضاعت اندیمشک کرد.

مسئول قرارگاه جهادی و محرومیت‌زدایی شهید سلیمانی اندیمشک، افزود: این بسته‌ها شامل مواد غذایی از جمله برنج، گوشت و همچنین میوه و تنقلات شب یلدا بودند.

وی تصریح کرد: این اقدام با همکاری مرکز نیکوکاری حاج قاسم سلیمانی، خانه هلال در امتداد غدیر، گروه جهادی شهید مدافع حرم احمد حاجیوند الیاسی و کانون فرهنگی تبلیغی رهروان ولایت در راستای پویش یلدای مهربانی و کمک به خانواده‌های کم‌بضاعت در مناطق محروم صورت گرفت.

حاجیوندشصتی، خاطرنشان کرد: در دین مبین اسلام و در سخنان رهبر معظم انقلاب همواره بر کمک به محرومان تأکید شده و ما نیز با کارهای جهادی و یاری خیرین و عموم مردم در جهت محرومیت‌زدایی گام برمی‌داریم.

منبع: خبـرآنلاین