بر اساس گزارش‌ها، اختلاف حقوقی کریستیانو رونالدو با یوونتوس بر سر ۱۹.۵ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۲۱ میلیون دلار) دستمزد معوقه، به سال آینده کشیده می‌شود. رونالدو در ماه ژوئن تیم یوونتوس را به دلیل دستمزدهای پرداخت نشده از زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به دادگاه کشاند و پرونده شش ماه به طول انجامید و […]

- اختلاف حقوقی رونالدو و یوونتوس بر سر مبلغی هنگفت/ پای کریستیانو به دادگاه باز شد

بر اساس گزارش‌ها، اختلاف حقوقی کریستیانو رونالدو با یوونتوس بر سر ۱۹.۵ میلیون یورو (۱۷ میلیون پوند / ۲۱ میلیون دلار) دستمزد معوقه، به سال آینده کشیده می‌شود.

رونالدو در ماه ژوئن تیم یوونتوس را به دلیل دستمزدهای پرداخت نشده از زمان همه‌گیری کووید-۱۹ به دادگاه کشاند و پرونده شش ماه به طول انجامید و دو طرف روز چهارشنبه برای ارائه سخنان پایانی خود در دادگاه حاضر شدند. انتظار می‌رود دادگاه در آوریل سال آینده رای خود را صادر کند، و ممکن است یک جلسه دیگر در ماه آینده برگزار شود.

این اختلاف در مورد دستمزدهای معوقه‌ است که بازیکنان یووه در طول همه‌گیری کووید-۱۹ با آن موافقت کردند. رونالدو مدعی است که باشگاه تورینی مبلغ قابل توجهی به او بدهکار است، اما به گزارش روزنامه گاتزتا، بیانکونری اصرار دارد که ستاره پرتغالی هنگام خروج از باشگاه برای پیوستن به منچستریونایتد در آگوست ۲۰۲۱ از دستمزد خود صرف‌نظر کرده و قصد ندارد به او پول بدهد.

رونالدو در سال ۲۰۱۸ از رئال‌مادرید به یووه پیوست و در ۱۳۴ بازی در تمامی رقابت‌ها ۱۰۱ گل به ثمر رساند و قبل از بازگشت به اولدترافورد به باشگاه کمک کرد تا دو قهرمانی در سری آ و سوپرکاپ ایتالیا و یک قهرمانی کوپا ایتالیا را کسب کند.

رونالدوی ۳۸ ساله منتظر خواهد ماند تا ببیند که آیا جلسه دادگاهی دیگری در ماه ژانویه برگزار خواهد شد یا خیر. در همین حال، او و هم‌تیمی‌هایش در النصر روز جمعه در لیگ حرفه‌ای عربستان به مصاف الاتفاق استیون جرارد خواهند رفت. تیم ریاض با ۱۰ امتیاز کمتر از الهلال در رده دوم جدول قرار دارد.

بیشتر بخوانید:

منبع: خبـر ورزشی