استقلال نسخه نساجی را ظرف مدت کوتاهی پیچید. نکونام که با انجام سه تعویض و حضور مهرداد محمدی، سعید مهری و آرمان رمضانی کاملا توانسته بود روند بازی را به سود خود تغییر دهد، از دقیقه ۶۲ تا ۶۷ موفق شد سه مرتبه دروازه میهمان را باز کرده و پیروزی خود را قطعی کند. نکته جالب درخصوص گل‌های […]

- آتش بازی استقلال در ۳۲۶ ثانیه

 استقلال نسخه نساجی را ظرف مدت کوتاهی پیچید. نکونام که با انجام سه تعویض و حضور مهرداد محمدی، سعید مهری و آرمان رمضانی کاملا توانسته بود روند بازی را به سود خود تغییر دهد، از دقیقه ۶۲ تا ۶۷ موفق شد سه مرتبه دروازه میهمان را باز کرده و پیروزی خود را قطعی کند.

نکته جالب درخصوص گل‌های استقلال، فاصله کم زمانی میان گل دوم تا چهارم است. به نحوی که آبی پوشان ظرف ۵ دقیقه ۲۵ ثانیه توانستند سه بار دروازه نساجی را فتح کنند و پیروزی شیرینی را مقابل تیم مهدی رحمتی رقم بزنند.

زمانی که ۶۱ دقیقه و ۳۱ ثانیه از دیدار دو تیم گذشته بود، ضربه مهرداد محمدی از خط دروازه رشید مظاهری عبور کرد و وارد دروازه شد. آبی پوشان سپس حملات خود را افزایش داده و توسط رمضانی به گل رسیدند. در نهایت شوت ابوالفضل جلالی در دقیقه ۶۶ و ۵۷ ثانیه به تور دروازه بوسه زد.

بدین ترتیب استقلال ظرف ۳۲۶ ثانیه موفق شد سه مرتبه دروازه نساجی را باز کند تا به رکورد جالبی نیز دست پیدا کند. تا کنون سابقه نداشته که آبی پوشان در لیگ برتر، بتوانند دروازه تیمی را ظرف چنین مدت زمان کوتاهی، سه مرتبه باز کنند.

پیش از این و در فصل ۸۷-۸۸ بود که آرش برهانی ظرف ۹ دقیقه موفق شد برابر پیکان هت‌تریک کند و سه بار گلزنی کند. حتی فصل قبل و در بازی با تراکتور نیز استقلال در چنین زمان کوتاهی موفق به زدن سه گل نشده بود تا تیم نکونام از این جنبه نیز به یک رکورد جالب دست پیدا کند.

بیشتر بخوانید: سمیعی: به پرسپولیس کمک مالی شده و باید علاوه بر کسر امتیاز، قراردادهایشان هم اصلاح شود

منبع: خبـر ورزشی