نساجی مازندران پس از اینکه نتوانست در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کند، برای راضی کردن هواداران و جبران امتیازات عقب‌افتاده سراغ یک سرمربی خارجی رفت. نمایندگان نساجی پس از شکست سنگین مقابل استقلال و استعفای رحمتی بدون از دست دادن زمان، روند انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند و نمایندگان نساجی برای انجام مذاکره […]

- یک لالیگایی سرمربی نساجی شد

نساجی مازندران پس از اینکه نتوانست در نیم فصل اول نتایج خوبی کسب کند، برای راضی کردن هواداران و جبران امتیازات عقب‌افتاده سراغ یک سرمربی خارجی رفت. نمایندگان نساجی پس از شکست سنگین مقابل استقلال و استعفای رحمتی بدون از دست دادن زمان، روند انتخاب سرمربی جدید را آغاز کردند و نمایندگان نساجی برای انجام مذاکره با لوکاس آلکازار راهی استانبول شدند.

حال پس از توافق با این سرمربی اسپانیایی، قرارداد با او امضا شد و آلکازار با قراردادی یک و نیم ساله با نساجی مازندران همکاری خواهد داشت. آلکاراز هفته آینده به همراه یک یا دو دستیار به ایران خواهد آمد تا به‌طور رسمی کار خود را در ایران آغاز کند. نساجی این هفته با هوادار تهران که آنها نیز شرایط مشابهی را درخصوص نیمکت خود تجربه می‌کنند بازی دارند.

رسانه باشگاه در خبر رسمی پیوستن آلکاراز به نساجی نوشت: “با عنایت به توافقات صورت‌گرفته، تغییر شرایط تیم و همچنین بهبود جوانب کلی در تمامی رده‌ها و ترمیم زیرساخت‌های فنی کلیه باشگاه، به‌عهده و زیرنظر «آلکاراز» خواهد بود.

به‌منظور ‌درخواست عمده هواداران، دغدغه‌ها، نگرانی‌ها و برخی اتفاقات ناگوار دامن‌گیر، سیاست باشگاه نساجی در زمینه انتخاب سرمربی، درمان ریشه‌ای عیوب و کمبودها بوده و به‌همین دلیل انتخاب یک مربی باتجربه، با دانش فنی بالا که سال‌های متمادی در لالیگا و دیگر سطوح مطرح فوتبال دنیا در عرصه مربی‌گری فعالیت داشته، عاقلانه‌ترین تصمیم ممکن بوده است.

امید است با حمایت و هم‌دلی هواداران پرشور و فهیم و تلاش‌های آلکاراز، باشگاه نساجی مازندران به شرایط ایده‌آل بازگردد.”

«آلکاراز» از سن ۲۹ سالگی حضور در سطح اول اسپانیا را در جرگه مربی‌گری تجربه کرده و آلمیرا، لوانته، الچه، گرانادا، زاراگوزا و المپیاکوس قبرس از مطرح‌ترین تیم‌هایی است که در کارنامه او به‌عنوان مربی و سرمربی دیده می‌شود. همچنین در سطح ملی نیز سرمربی‌گری تیم ملی الجزایر در سوابق وی وجود دارد.

باید دید نساجی با سرمربی اسپانیایی جدید خود چه نتایجی را ثبت می‌کند. آنها ابتدا باید برای راحت شدن خیال هواداران خود از انتهای جدول فاصله بگیرند.

منبع: خبـر ورزشی